torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!


God Morgon denna kalla Nyårsaftonsmorgon!
Jag har sovit oroligt och drömt mycket,somnade vid 22 tiden i går och sov till runt kl 8 i morse....10 timmar tror jag behövde det!

Fortfarande kvar i sängen,med gosiga Morris som ligger tryckt i mot matte i ett desperat försök att få lite värme :) Morris hatar verkligen kyla. Jag funderar på att snart gå upp och sätta på kaffet.

Vad händer hos er denna Nyårsafton? Ett nytt härligt år med massor av nya möjligheter ligger framför oss! *UNDERBART* Jag gillar nya år då kan man börja på en fräsch början tycker jag!
Vi ska i allafall gå den härliga Nyårspromenaden som Norrköpingskommun anordnar varje år på Nyårsafton. De lyser upp bla industrilandskapet med massor av ljus och eldar och facklor det hela avslutas med fyrverkerier vid strömmen kl 18.
Efter det så ska vi hem och äta tre rätters middag och bara mysa. Måste ju se grevinnan och betjänten på tv! Skålar gör vi såklart kl 24,skålar för ett nytt fräscht 2010!

Kram till er alla och glöm inte att tänka lite extra på dom du tycker om,det kostar så lite men ger så mycket! Gott nytt år!

6 kommentarer:

Lena sa...

Ville bara önska dig ett Gott Nytt År!

Vi ska bara ta det lugnt, äldsta dottern har jobbat inatt så hon ska vara hemma också.

Ha en underbar nyårsafton!
Vi ses nästa år:)

Kramar
Lena

♥ Carina ♥ sa...

Vilken mysig tradition med en nyårspromenad.
Gott Nytt År!
Kraaam

Ulrika sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!!

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej ett gott nytt år .Ha en mysig kväll vännen .Så hörs vi 2010.Varmkram Rita.

stina sa...

Har ni hunnit landa år 2010.....god fortsättning du fina själ :O)

Kramar i massor....

Laizan sa...

Gott nytt år!
mysigt det lät med nyårspromenad, trevligt med sådana traditioner tycker jag!
Hoppas ni får en härlig helg och ett bra 2010!!

kramar
Annelie