torsdag 18 december 2008

Torsdag...6 dagar till Jul,7 dagar till min dotter fyller år!

Morsning korsning alla glada!
Så är det Torsdag och snart helg igen,den här veckan har verkligen bara försvunnit jag har hunnit med ungefär vad jag hade planerat,känns skönt!
Det som jag där emot ej hunnit med eller kunnat göra är att köpa min dotters födelsedags present (hon fyller på Juldagen),har ej gjort det av den enkla anledningen att jag vill ha med mig P.Men nu är han hemma efter att ha jobbat borta i veckan,så i dag då fixar vi det sen är vi klara med både julklappar och födelsedagspresenter! ;)

I kväll sen vill jag ta fram resterande julsaker och julgranen...sen kan vi njuta av julen på riktigt.....fast vi måste ju städa också.....suck men ja ja det blir nog bra till sisst...
Hur ser din dag ut i dag? Händer det något spännande?
Nu ska jag njuta av mitt kaffe innan jag kör i gång...
Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon! Tack för din kommentar i min blogg. Jag ska vikariera för min handledare som är sjuk. :S Så jag ska ha 2 lektioner med årskurs 9 i musik. :p Det blir Bob Dylan och Blowing in the wind. Ha en bra dag! *kram*

Anonym sa...

Hejsan Pia!

Jag får även här be om ursäkt för att jag inte hämtat min "gåva" från dig och att jag varit så dålig på att svara, men jag hoppas bli bättre nu på detta.

Jag vill ge dig en Utmärkelse som finns att hämta hos mig i min blogg *ler*

Jag är ofta in här och tittar och läser om din vardag och tittar på dom fina bilderna. Gillar det du skriver!
Kram Tina