måndag 1 juni 2009

Första dagen på Juni,min favorit månad!!

Måndag morgon,känns bra...en ny vecka ligger framför oss och ja det känns bra! Skönt att begravningen är gjord.Förhoppnings vis blir det en lugnare vecka,vi har ju lite på gång som ni vet....håller tummarna för att jag ska kunna berätta för er snart...vill ju dela min glädje med er! Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge som min P säger hehe!!

Idag ska jag storhandla det är tooooooomt i kylskåpet :) P ska hjälpa svåger C's pappa G att tömma en lokal han haft innan han åker till Trollhättan igen för jobb!
Lite sol hoppas jag på att hinna få njuta av oxå,älskar det fina vädret!

Just ja vi fick ett stort(!)Pingis bord från denna lokal i går...lite trångt dock i vårt hus....hm,vad ska vi göra?

Nu ska jag försöka kolla in hos er och se hur ni har det,kram kram

8 kommentarer:

Jag sa...

Ta hand om dig själv lite denna härliga måndag. Du kommer att behöva dina krafter längre fram.

Älskar dig

Vicki sa...

Jobbigt med begravning med skönt när det är över!!! Var ni många på begravningen som delade studen med er sedan i hans hem?

Skönt med en sådan dag i dag där tankarna kan komma någon annanstans när man måste handla och göra andra saker.

Blommorna är alltid fina som finns framme vid kistan.

Vicki

stina sa...

Hej Pia !
Jag börjar med att tacka så mycket för grattiset =)

Men jag finner inga ord till det ni går igenom nu och det ni fått reda på....vet bara att livet är frustrerande ibland när man ej kan kontrolera allt och jaa....blommorna är verkligen fina :o)

Låter spännande det ni har på G....lite nyfiken blir man allt !!!...*S*

Du verkar iaf ha en normal Måndag =)....kram på dig/Stina med vovvar

Majken sa...

Vad skönt att starta upp på nytt denna vecka & ha lagt det jobbigaste bakom sig...

Det är inte kul att storhandla.. men det är kul när man har fullt i kyl & skafferi...

Jasså det blir Trollhättan idag igen.. Då får jag hålla mig vaken inatt då ;)

Ha en härlig måndag!
KRAM

Anonym sa...

Ha en bra dag vännen.
Kram

Anonym sa...

Ha en bra dag vännen.
Kram

Snäckan sa...

Kikar in och hoppas du har det bra och vilar ut efter en jobbig vecka.

Kramar!

Laizan sa...

Hej på dig,
Vad fint ni har ordnat det med begravningen och allt efteråt, känns väl skönt att göra sådant som han hade tyckt om..

Vad spännande att ha något kul att se fram emot..jag blir så rackans nyfiken..*ler*

Ja just det..spikmattan, jag har använt den 4 gånger nu och äntligen börjar jag kunna njuta av den. Först visste jag knappt hur jag skulle ligga för allt ömmade, men nu ser jag fram emot den varje kväll, och man blir så härligt dåsig och varm i kroppen..
Jag rekommenderar dig verkligen att skaffa en sådan!

Ha en härlig kväll!
*Kramar*