torsdag 2 juli 2009

Trött Torsdag!

God Morgon min vän!
Hoppas livet är snällt mot dig denna Torsdag,själv är jag jätte trött men är vaken ändå och väntar på att snickaren ska komma....han har gjort så fint det han gjort hittills,kommer vara så snyggt till försäljningen!

I går fick vi en del gjort,körde grejer till nya huset och ställde in dem i köksskåpen direkt,tömde lite av svärfars möbler i nya huset mm mm mm
Var trött och slut på kvällen,men nöjd med dagen!

Idag händer ungefär samma saker,kommer vara så resten av veckan! Bara att kämpa på med andra ord!

Ta hand om dig,kram Pia

5 kommentarer:

Annelie sa...

Usch och fy för att flytta, samtidigt som det är en enorm glädje.
Bara nån annan kunde göra jobbet åt en.. *fniss*

Tänk på dig själv nu, ta några pausar då och då.
Ni hinner ändå.

Kram på sig.. // Annelie

stina sa...

Det förstår jag så mycket som ni har varit med om och sen fixat och donat.
Vila du så mycket du kan och ta hand om dig :o)


Kramar/Stina

Majken sa...

det finns mycket att fixa med förstår jag inna flytt & försäljning..

Men var egoistisk & tänk på dig själv oxå..

Ha en härlig dag!
KRAM

Jag sa...

Hej vännen
Jag håller helt med de andra här VAR RÄDD OM DIG!!! Ni hinner även om du tar det lite lugnt.
Styrke-kramar till dig.

Ulrika sa...

Det är så himla mycket med att flytta. Jag blir trött bara av tanken.

Kämpa på!
Det blir ju färdigt någongång och då blir det härligt ;)