lördag 29 november 2008

Advetnt/Jul rött i vardagsrummet!


Så har vi gjort stan jag och yngsta dottern(ingen annan ville hänga på).
Jag har i flera år varit sugen på att ha röda gardiner,röda kuddar mm i vardagsrummet till jul....Så i dag slog jag till,köpte även tre höga värmeljusglas i rött. Gardinerna syns ej på bilden tyvärr men övriga inköp är där på bilden.Jag är nöjd och P med vilket är kul!
Annars blev det lite julklappar,skönt att beta av listan lite....Några blev jag mycket nöjd att jag hittade :) Presenten till svåger C var svårast att hitta men vi lyckades tillslut! V köpte några petsdjur till samlingen så hon leker
nöjt där uppe nu.

Ikväll kommer min svägerska N,Svåger C och bebban E,vi ska käka pizza tittar nog också på stjärnor på is kan jag tro. Det blir mysigt....

Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta i vårt ny stylade vardagsrum!
Ha en bra lördagskväll alla,Kram P
PS:Vinner vi på travet så återkommer jag nästa år någon gång....:DS

3 kommentarer:

Jag sa...

gud så fint du gjort vännen..

Anonym sa...

1650 pix vart det på travet... räcker väl till några turer till centralbadets bastu :-)

Puss på dig lilla bloggaren,
//P

Pia heter jag! sa...

Ha ha P du är rolig du,men va f-n värme som värme eller hur??