torsdag 27 november 2008

Min dag i dag!


Dagen idag har varit bra! Har inte haft så ont alls,vilket är underbart!
Jag var och handlade en sväng trodde nog att jag skulle blåsa bort med cykeln ;) men icke det gick ju bra till slut!
Sen fixade jag klart det sista advents pyntet,damsugade och lagade en 80tals klassiker till middag nämligen Flygande Jacob! Min kära svägerska N och lilla söta E 3månader gjorde oss sällskap,trevligt som alltid!
Vid 19 åkte jag, dotter V,Svägerskan och bebis E till vår vän K som bjudit in till Aloe Vera party! Där doftade hela huset glögg och jul när man steg innanför dörren till deras alldeles underbara hem,hon kan sin sak K!!
Efter demonstrationen,där jag köpte drick Aloe Vera(måste testa om Fibromyalgin bilr bättre)så bjöds det på Julskink smörgås och en alldeles jättegod saffrans kaka med maräng täcke....behöver jag säga mer? ÅH SÅ GOTT!!!
Sen var klockan helt plötsligt 21.30 och min dotter V var så trött och hade växtvärk i sina ben så vi rörde oss hem efter att ha betalt för varorna....tur jag hade stooooora plånboken med mig ;) Nu är jag tandborstad,avsminkad och klar för sängen....problemet är att jag är PIGG!! Borde sova snart för kl 06.15 ringer klockan och DÅ minsann är jag inte så pigg...

Så god natt från mej,hörs snart igen//P

Inga kommentarer: