lördag 29 november 2008

Mys Lördag!


God Morgon! Klockan är knappt halv 9 och både P & jag är vakna!(har varit i en timma nu) Händer inte ofta att P är vaken före 11 en lördag....så jag NJUTER! :)
Dotter M och hennes två kompisar höll låda tills kl 03,men då fick jag nog och röt till lite....sen blev det knäpp tyst,ops vad har jag gjort? Lever de? Jodå skojade bara lite.....men herregud vad tre 13 åriga tjejer kan leva runt! Fast det gör mig inget igentligen(är bara lite grinig kl 03!!) Jag är glad att de är här hemma så jag vet var de är och vad de gör.

Nu fick jag en god Latte av P och vi ligger med varsin dator i sängen,jag kollar runt lite på olika bloggar och P håller på med att förberda travet,jag tycker att han kan dra in en stooor vinst i dag för jag skulle mer än gärna resa till ett varmt land och få njuta av sol och värme. Fibromyalgin blir så mycket bättre i värmen......Ja så får det bli i dag...P får vinna så det så!!

Idag tänkte jag ta med S & V på stan en sväng,kanske kan vi hitta lite julklappar till övriga familjen och så ska vi köpa en present till svåger C som fyller år på Tisdag men ska firas i morgon. En fika eller ev lunch på stan måste vi ju också hinna med var min tanke.

Hur ser er lördag ut? Händer det något skoj hos er i dag?

Nu ska jag njuta av min latte och kanske kan jag hjälpa P med travet så vi får in lite kosing någon gång ;) Har förövrig aldrig gjort något travsystem men vadå kan väl inte va så svårt??

Kram på er //P

Inga kommentarer: