fredag 28 november 2008

Att börja dagen med en "hutt"!!

Japp jag gjorde det,klarde att få i mig den beska äckliga Aloevera hutten!
Snacka om att man är vaken sen! ;)
Lyckades få i mannen och båda sönerna,inte illa pinkat va?
Döttrarna sa NEJ! Så där var det tvärstopp! M sa " varför ska jag dricka något som är äckligt för"? Tonåringar är ju i allafall ärliga,ibland :)

Nu väntar duschen för rengöring på utsidan(Aloeveran ska göra en ren på insidan) Sen storhandling på Ica Maxi måste komma på någon god mat tills ikväll.

Vi hörs kram P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Pia!

Det känns skönt att titta in hos andra som har fibromyalgi, så man kan byta erfarenheter och lära sig av varandra *ler*
Kul att du tittade in i min blogg!
Har Du också ICA Maxi? *skratt* det har säkert dom flesta städerna, men blev så full i skratt eftersom jag också går och handlar på ICA Maxi av alla ställena *ler*

Roligt att läsa i din blogg också, lite humor, vardagen och så om fibron som finns i ens vardag som styr stora delar av ens liv.

Ha en Skön Advents helg!

Tina