måndag 9 mars 2009

Min dotters mage är inte helt ok....;(

På vårdcentralen visste de inte riktigt vad det var,ska hålla henne under uppsikt och hoppas det går över...Åh mitt hjärta blöder när barnen inte mår bra.

Sonen var inte så sjuk,kanske trött men verkar helt okey det är bra!!

Imorgon har de studiedag,hoppas alla är friska och krya då!!

Mannen har åkt till Göteborg denna vecka,för att jobba alltså....Saknar honom redan,men pengarna måste ju in ...vi lever ju på hans lön,klarar oss jätte bra på det! Vilket jag är så tacksam för eftersom att jag har fibromyalgi och inte klarar av att jobba,så skönt att slippa behöva oroa sig för pengar varje månad och så skönt att slippa bråka med försäkringskassan! Alla har inte den turen,vi hade det oxå kämpigt med ekonomin förr så jag vet absolut hur det är att ständigt oroa sig för pengar. Vi är ju inte miljonärer direkt,inte på långa vägar men vi klarar oss. Vet att det finns avundsjuka hos en del,men P har jobbat sig upp från noll så om någon är värd lön för mödan så är det han! Var bara tvungen att få det sagt,har så svårt för avundsjuka och missunsammhet! Så jag lämnar det nu...hoppas jag inte behöver ta upp det i gen!!!

Nu ska jag laga mat det blir stekt fisk och potatis i dag & någon god sås såklart,vad äter ni för smarrigt?

Bäst att sätta fart,tjingeling!!

7 kommentarer:

Majken sa...

jobbigt när inte barnen mår bra...

Vad härligt att slippa bråka med FK & känna sig trygg i att få vara hemma...

Hur går det med barnen nu.. mår tösen bättre?

Här blev det skitmat idag.. pommes & lövbiff.. Var helt slut idag & det gick snabbt kvickt & lätt & barnen älskar det..

Gick väl ok hos läkaren. Är inte sprudlande.. Är osäker på om hon som är så ung & oerfaren klarar av det jag kan behöva av henne frampå.. Men jag får ge henne en chans hon kan vara bra.. Kommer bli ngr jobbiga veckor frampå ... men skam den som ger sig..

Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Tråkigt! :( Tänker på dig min vän och din dotter. Vi har ätit smörgås med the och till efterrätt hade vi hemgjorda våfflor. MUMS!!! Hoppas att fisken smakade bra?! *puss och kram*

Jag sa...

Hej vännen
Jag tycker du skriver sååå bra!!!!!! Ni är värda det ni har idag....

Anonym sa...

Låter underbart att inte behöva oroa sig för ekonomin! *glad för er skull*
Jobbigt med dotterns mage. Finns inget värre än när barnen är sjuka och man inte vet vad som är felet. Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt.
Roligt att flera än jag tyckte texten var bra. Alla sätt att sprida kunskap är ju bra!
Kramar!

Anonym sa...

Låter underbart att inte behöva oroa sig för ekonomin! *glad för er skull*
Jobbigt med dotterns mage. Finns inget värre än när barnen är sjuka och man inte vet vad som är felet. Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt.
Roligt att flera än jag tyckte texten var bra. Alla sätt att sprida kunskap är ju bra!
Kramar!

Anonym sa...

Du har en jätte fin blogg.. Har själv fibro som började med foglossning under min andra graviditet. Mår i dag bra i min fibro och hoppas att det ska vara det länge...

Önskar dig en skön kväll

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar. :)Längtar tills i sommar då jag hoppas att jag får träffa dig! ;) Jag önskar dig allt gott i livet! *puss och kram* från din vän <3