fredag 6 mars 2009

Veckans bästa dag är här i gen,Fredag!

Japp,me like fredagar :)

I helgen med start i eftermiddag kommer svärmor och M hit,de bor i Stockholm så vi ses inte jätte ofta tyvärr så det ska bli jätte kul! Även svägerska N,svåger C och söta lilla E kommer var här en hel del,med start i kväll då vi ska käka Tacogratäng som de "beställt" mums!

Så det blir en mysig helg,ska även vara barnvakt till E 6månader i morgon på dagen. Ser fram emot det jätte mycket,är en mycket stolt Moster!! Vi känner henne så väl så att vara barnvakt till henne känns bara kul och enkelt....

P och jag kommer ta det lugnt nu på dagen,skönt!

Hur ser din helg ut? Lugn? Något skoj som händer? eller vad som helst berätta!!

Kram och önskan om att just du får en bra dag:)

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia! Ska du vara barnvakt? Gud vad jag blir avis nu. Så rart. =) Jag ska på trädgårdsmässa i helgen minsann. Ska bli otroligt inspirerande, sen mååååste man ju bara passa på att fika när man är ute och far. Hmmm, blev lite sugen på din utmaning i föregående inlägg. Den var rolig..Jag funderar på det..Kram Madeleine

Anonym sa...

Hej!
Tack för din jätte gulliga kommentar i min blogg! Här blir det en lugn fredagskväll. Jag ska vara själv och bara slappa framför TV:n. Vad som händer imorgon vet jag inte, men jag borde städa *djup suck*
Ha en jätte fin helg!
*kramas försiktigt tillbaka*

Anonym sa...

Tack! Trevlig helg :)

Anonym sa...

Hej!
Vill tacka för det du skrivit till mig. Det värmer ska du tro.
Kram Lotta

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Taco, Let´s Dance och vin. Så ser min fredagskväll ut! :)

Kram!

Anonym sa...

Härligt med besök. :) Vi har inte haft så många sedan vi flyttade norrut för snart 6 år sedan. :( Annars så får du läsa om vad jag ska göra i helgen i min blogg! ;) Tack för din kommentar! :) *puss och kram*