tisdag 3 mars 2009

Ny dag,nya möjligheter!


Efter gårdagens depp pga en strejkande kropp & knopp så känns det bättre i dag,har sovit 8 timmar i natt hade nog kunnat sova mera men alarmet ringde så troget i dag med ;)!!
Idag ska jag vila,återhämta mig...lyssna på kroppen,igår försökte jag stå emot men det gick inte så det är bara att ge vika när det blir så.....Nog om det!

Tände lite mys ljus i går kväll(se bild),såg på design Simon&Thomas på tv skrattade gott åt deras busiga men söta hundar,härligt!Blir alltid så inspirerad när jag ser den typen av program...då vill jag fixa här hemma oxå...kanske tur jag har ont i kroppen annars skulle det ständigt vara nya saker på "G" här hemma...hehe!

Ute ligger snön som föll i går som en blaskig sörja,blä!! Vill ha vår,värme & sol NU!! Så jag drar ner persiennerna och kryper ner hos min katt Morris en stund till,barnen har gått till skolan och jag har inga måsten alls underbart!

Ha en jätte bra Tisdag fina du,Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg! :) Alltid lika kul att få lite feedback på sina tankar och funderingar. :) Jag är i skolan och börjar inte förrän kl 10.15. :) Sitter och surfar lite och tänkte gå och ta en fika om en stund. Hoppas att du har en underbar dag! Det är bara att höra av sig när du kommer förbi! ;) *puss och kram min vän*

Anonym sa...

Tack för din gulliga kommentar! Jag är sååå trött nu, men det var jätte kul att vara på jobbet en liten stund. Skönt att vara lite på G.
Hoppas du får en bra tisdag och att du mår bättre än igår.
Kramar!

Anonym sa...

Är inne och kollar läget igen och ser om du skrivit något mer. Men nej det har du inte. :( Själv har jag varit hemma från skolan en liten stund. Ha det bäst min vän! *puss och kram*