torsdag 26 mars 2009

Torsdag,en ny härlig dag!

Åh härliga dag idag! :-)

Först så kommer snickaren hit (jag trodde det var igår men det är en annan historia!!)
han ska kolla vad vi vill göra här hemma så han vet vilka matrial osv han behöver.
Vi har lite av varje vi vill ha hjälp med så det ska bli skönt att få det gjort!

Sen ska jag träffa Å för en härlig lunch på stan,tanka energi och mysa....*ME LIKE*
En sväng på stan kanske efter lunchen ,vem vem vet! =)

Skulle vara skoj att se N&C lägenhet som de ska bo tillfälligt i när deras renoveras....men vi får se vad som hinns med...

Så ja det är nog bäst att hoppa in i duschen för att hinna få på sig kläder innan snickaren kommer,kan ju vara trevligt....hehe

Vad händer hos dig idag? Önskar dig en bra dag,det ska jag ha!

Mors från mig

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig dag du har framför dig. Idag så har äldsta dottern studiedag, så nu kan vi umgås lite. Har inget inplanerat.
Vad är det ni ska få (vill få) fixat? *nyfiken* Alltid kul att få frächa upp i sitt hem.
Önskar dig en bra dag!

Majken sa...

jag blir oxå nyfiken.. vad ska ni fixa?
Snickare bor hos mig varje dag så för mig blir det ju inte lika spännande... ;)

Mysigt med en luch & en sväng på stan! Njuta av dagen!
Kram

Anonym sa...

Låter som om du kommer att få en härlig dag! :) Vill du veta vad jag ska göra idag får du läsa min blogg. ;) Tack för din kommentar! :) *puss och kram*

Anonym sa...

Jag hoppas det blev en mysig lunch och kanske även shoppingrunda på stan.
Kramis!

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra dag.
Sov så gott.
Kram

Anonym sa...

Kikar in för att säga god natt. Hoppas du får sova riktigt gott.
Jag har inte blivit anfallen idag *fnissar*
Kram!