söndag 10 januari 2010

En liten Söndags uppdatering!

Hej på er!

Dåligt med bloggande från mig...ibland har man liksom inte den rätta känslan....så är det för mig just nu...men jag hänger kvar ett tag till så får vi se hur jag ska göra med bloggen...
Bloggen har gett mig så otroligt mycket,men vissa saker vill man inte skriva om och jag har svårt att skriva när jag måste hålla tillbaka vissa saker...ja ja vi får se..

Idag kommer min bardoms vän Å hit med sina numera nästan vuxna barn L&S...vi ska fira dotter M,de skulle ha kommit på M´s födelsedag men då hade ju sonen S magsjuka så helt förståligt ville de inte komma då!
Tänkte göra pastasallad ;) med gott bröd till,sen något smarrigt till fika!
Först ska jag åka och handla,annars får vi käka knäcke och dricka vatten....
Familjen är som vanligt seg och det verkar som att jag även idag får göra allt själv...grr blir så trött & ledsen faktiskt!!

Önskar er en skön söndag,var rädda om varandra och om er själva!
Kärlek från mig!

11 kommentarer:

AkH sa...

Jag hoppas att dagen har blivit bra även om det inte kändes som en toppendag tidigare! Hoppas att solen vill kika fram snart så att man får energi ifrån den! Bloggandet får verkligen inte kännas som en påfrestning utan ska vara något trevligt, det hinns inte med lika ofta jämt men det är så det är och det vet nog alla som läser om! Oavsett om du skriver någon gång i månaden bara så kommer jag hit, ser ju när du kommit med inlägg. Väljer du att sluta så är du ändå välkommen till min blogg och jag hoppas du får någon glädje av det.
Ta hand om dig nu, hoppas du får en skön söndagseftermiddag!
Kram Anna-Karin
hemochting

Snäckan sa...

Förstår precis hur du menar. Svårt att skriva när man inte kan skriva allt man har på hjärtat. En av anledningar till mitt långa blogguppehåll. *håller tummarna för att du stannar kvar här*
Kramar!

stina sa...

Hej du fina !

Känns som att vi även är lika där i tänket. Ibland undrar jag när jag skriver om alla som läser bara tror att vi har det super bra, men tyvärr så är ej livet så. Men jag försöker motverka eländet med att ta fram ljusglimtarna i våran annars så tuffa vardag och som du säger, allt vill man inte dela med sig av.


Ja nu ser vi fram emot skola dagis och jobb, jag är nog med lite trött på att ha ALLA hemma nu...phu !

Hoppas du kommer på bättre tankar om bloggen :O)

Tusen kramar till dig

lovefriidrott sa...

Hej Gumman,

jag vet så väl vad du menar, sitter nog lite i den sitsen själv just nu:(
Har ju inte bloggat på 1 månad pga sjukdom.

Fast nu är jag tillbaka, hoppas du oxå hittar energin att göra det och gör du inte det finns vi kvar.

ha d gott
Kram Sari

Ulrika sa...

Jag känner också så ibland. Bloggen är ett bra redskap men jag känner inte att jag kan vara så ärlig som jag skulle vilja.

Jag kan inte skriva av mig allt jag skulle vilja pga att så många i min bekantskapskrets läser den.

Ibland behöver man pauser och så länge man tycker det är kul kan man ju fortsätta, sen får man väl pausa och se.

Hoppas du hittar gnistan igen!
Kram och ha en fin måndag!

Lena sa...

Kärlek till dig också.
Hoppas att du hittar blogg gnistan igen. Skulle sakna dig om du slutar.

Kram
Lena

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas du har det bra. I bland vill inte riktigt bloggandet så då är det bara att vänta ut tills det kommer tillbaka.
Kramiz

Vicki sa...

Hoppas att du fortsätter med ditt bloggande!! Du behöver inte vara lika aktiv som du varit om du håller på att tappa lusten??

Ha det bra,Vicki

Tinas Fibromyalgi sa...

Så är det nog :) Att man tvekar och kastas hit och dit med sina känslor för bloggandet!

Jag gillar att blogga, men kan inte skriva allt eftersom det är en hel del människor som läser min blogg och sprider information till dom som inte läser bloggen, så kan det gå också. Jag står för det jag säger, men allt kan jag inte skriva ner för det kan såra och strö salt i såren och mera ont vill man inte ha!!

Det räcker som det är tycker jag med förluster!!!

Sköt om Dig och din familj och ta vara på dagen Pia!!

Många kramar från mig Tina

stina sa...

Hej du rara...tittar in lite för att skicka dig varma bamse kramar.

Lena sa...

Kikar in för att säga hej.

Kramar

Lena