tisdag 5 januari 2010

Kallt,som tusan faktiskt!

Men min själ är varm!

Idag känner jag mig lycklig!
Läste min brorsdotter Malins blogg,blev varm och glad! Tack Malin! Faster är glad för att du finns! Titta gärna in på http://malinfilipsson.blogg.se/

Det finns så mycket i livet som gör mig glad,får höra många härliga saker och vet verkligen att jag är älskad,kan man ha det bättre? Klart det finns ju alltid små svarta moln,men dem struntar jag i nu,tänker positivt och då mår jag som allra bäst!

Så ja en bra dag helt enkelt,trotts att kroppen är paj pga kylan...så är livet härligt!

Kram På er!

7 kommentarer:

Snäckan sa...

God morgon! Härligt att läsa ditt positiva inlägg.
Jag hoppas du får en skön dag.
Kramar!

Lena sa...

Kikar in och ger dig en varm kram

Lena

hemma hos lilla mej sa...

Ja i dag var det kallt .Vi har 16 grader kallt här burr.Ha en fin och mysig dag är ju afton idag så passa på att mys.Varmkram Rita ♥

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Mitt psyke är paj av den här kylan. Sablar alltså. Jag fungerar inte alls när det är så här kallt. Jag ser på människor i varma munderingar som ler och ser lyckliga ut på sin vinterpromenad. Jag ser mest plågad ut när jag sticker ut näsan...;)

Kram

Stina sa...

En stor och gosig kram till dig gumman.:-)
Kramis

stina sa...

Jaaa....du har så rätt så :O)

Det finns så mycket att glädjas åt som man borde ta till vara på mer.
Härligt att du mår bra !!
Min kropp mår bättre med kylan än när det blir nollan med regn och blåst...Brrrr

Nej nu trivs jag och sen är det så härligt att ta varma bad på kvällarna med doftljus tända och bara slappa :O)


Varma kramar till dig Pia

Jag sa...

Jag har läst ikapp lite.... vad duktig du är som promenerar varje dag!! Själv miss-sköter jag min kropp till max just nu känns det som. Äter inte, sover knappt och dricker mycket kaffe.
Jag vill flytta nuuu.
Längtar efter dig min goá Pia.
Behöver en kram känner jag...