fredag 8 januari 2010

Veckans bästa dag är här,me like Fredagar :)

God Morgon!!

Det är Fredag mina vänner!! Älskar fredagar!
Ikväll får jag använda min fina skål jag fått av svärmor och M i julklapp


Den passar mej som handen i handsken!

I går var det en riktigt skitdag,värk som tusan,arg och sur och många många tankar...
Kl 20 var jag helt slut och somnade som en stock,sov till 5.30 i morse....
Idag känns det bättre i kroppen vilket är skönt för i går var det för hemskt,denna J***A fibromyalgi!!

Får se om jag får med mig sonen J till frissan i dag,det vore ju smidigt så det blir gjort! Lite annat som oxå behöver fixas och då kunde vi slå två flugor i en smäll,hihi!!

Önskar er en underbar fredag mina vänner!

" Ta inte den kortaste vägen,Ta den vackraste"

Kram Pia

7 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ha en skön dag! Det förtjänar du efter gårdagen!

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !Självklart ska du ha en kanondag idag.Har inte kunnat sova inatt fråga mej inte varför.Fin skål .Ha nu en riktigt mysssiiigggg fredag.Veckans bästa dag varma krammar Rita ♥

Snäckan sa...

Så skönt att det känns bättre idag, vännen!
Hoppas du får en härligt mysig fredag.
Kramar!

Lena sa...

Hoppas att din dag har varit bättre idag, har har haft ont i huvudet och lederna idag(Eländes kyla)


Ger dig många varma kramar

Lena

Annelie sa...

Hmm.. en sån dag har jag idá.
Men, har ändå "tvingat" ut mig en stund på stan ändå... blir ju tokig på att bara ligga inne.

Men fyyyyy.. vilka helvetetsdagar man kan ha.. :o(( :o((

Ha dé bäst denna mysiga fredagskväll min goa vän.. // Massa kramar till dig och hela din familj Annelie

Lena sa...

Kikar in för att önska en skön helg!

Kram
Lena

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre och kan njuta av helgen.
Ha en trevlig helg!
Kram