torsdag 7 januari 2010

Torsdag 7:e Januari!

Idag fyller min bästa Jessica 40 År!!! Grattis världens bästa vän!
Snart åker vi på spa jag och Jessica,min present till henne.....åh så härligt vi ska ha! Jessica om någon behöver denna resa så det känns extra skoj att få åka med henne!

Själv mår jag inte alls bra i dag,kroppen protesterar och det gör ont ont ont :(

Igår var svägerska N,svåger C och min älsklings E här,mysigt! Hon är så stor nu lillpluttan....det är medicin för själen att få gosa med henne!
N gav mig en välbehövlig massage,har så ont i axlar och skuldror...så det var mer än skönt!
Lite flipper spel han vi med oxå,även om man INTE ska tävla mot C grrr!!!!!!!!!! N och jag var på samma nivå,samma låga nivå haha!!

Idag blir det vila,lite små fix med P.
S & V är i skolan....jag var seg när klockan ringde...men nu känns det bättre!

Ha det super bra alla fina vänner! Kram kram

12 kommentarer:

Majken sa...

I mickis fam är herrarna på jobbet/skolan. Dottern sover skönhetssömnen.. hon börjar skolan på måndag... & jag fastnade en stund här.. mysigt... Zingo har slängt sig i sonens säng... Gott med tjockt täcke... :)

Ta det lungt idag & lyssna på farbror Fibro...

KRAM

Lena sa...

Önskar dig en lugn och skön dag!


Kram
Lena

Snäckan sa...

Här är det jullov några dagar till. Sonen börjar inte förrän på måndag och jag är också ledig.
Var rädd om dig och lyssna på kroppen vännen!
Skickar en styrkekram till dig!

Laizan sa...

vilken fin present att ge sin vän, lite ompysslande spa kan ju inte bli bättre!
Ta det vackert idag och vila dig..

Skickar lite måbra kramar!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig present att ge sin vän.Härligt.Ha en mysig torsdag vännen.Varmkram Rita ♥

Stina sa...

Fy, att ha ont. Jag vet hur det är, så jag känner med dig gumman.
Hoppas att våren snart kommer. Tiden går ju fort. Snart sitter man på bron och fikar.:-) Kram Stina

Ulrika sa...

Kallt väder gör ju bara värken ännu värre. För mig iaf.

Hoppas du får en hyfsad dag trots värk och elände.
Kram!

stina sa...

Usch då, ja värken är jobbig emellan åt, man blir trött och grinig när den stannar längre än nödvändigt iaf jag.

Spa har jag aldrig varit på, men det låter skönt :O)
Vilken fin pressent !

Min klocka kommer att ringa nästa vecka i hela fem dagar i sträck !!!! Och hur den nu ska lyckas väcka denna mamma så tidigt !!! Skulle man inte kunna införa dagis och skoltider lite senare på dagen tro ????

Jag menar ALLT är ju uppbyggt för morgonpigga ;)

Varma kramar/Stina

AkH sa...

Vilken härlig present du har gett din vän i 40-årspresent. Hoppas du mår bättre i kroppen nu fort!
Ha ett skönt veckoslut!
Kram Anna-Karin
hemochting

Malin sa...

Det är inte klart än men håll tummarna....

Vicki sa...

När och vilket spa ska ni åka till? Härligt med spa!!

Hur gammal är den lilla/lille du gosat med?

Vicki

Mollan70 sa...

Vad härligt det låter med SPA.
vilket ska ni till?
Hoppas att ni får riktigt kul!