måndag 4 januari 2010

God Morgon Världen,vilken underbar dag!

Måndag,underbart med en vardag i gen! Får man säga att jag börjat längta efter att barnen ska gå till skolan och gubben åker och jobbar?? Jo det är sant,behöver vardag och lite mera ordning! Nu är ungdomarna vakna halva nätterna,sover halva dagarna,de andra två rastlösa och sitter inne alldeles för mycket...trotts mammas tjat :)
Men i dag så ska de gå ut antingen de vill eller inte,så det så!!

Igår tog jag med mig S & V på bio,vi såg Götakanal 3...en sådär halvbra film måste jag säga,är besviken! Men det var mysigt att hitta på något,vi käkade på stan innan filmen...De ville inte ha Mc Donalds utan vi käkade sallad,de börjar bli stora mina små med...!

P´s magsjuka är bättre,han är nu bara matt och trött....hoppas ingen mera får det här nu...blä för magsjuka!!

Själv har jag sovit ganska bra inatt,skönt! Sömn är så viktigt för att jag ska funka!

Ha det så bra,var rädd om dina nära och kära...ta aldrig någon för given! Kram kram

3 kommentarer:

Annika sa...

Hej min vän! :) Ledsen att jag varit dålig med att kommentera. Har läst alla dina inlägg men inte orkat kommentera. :/ Har som du märkt inte orkat blogga heller. Men det kommer när jag känner mig redo igen! :p Tack för dina kommentarer! :) Ha en bra dag! *puss och kram*

Snäckan sa...

Hej vännen:-) Tack för dina fina ord i min blogg. Du vet att de värmer!
Idag känns det bättre igen. Skönt!
Förstår precis din längtan efter vardagen. Känner samma sak och jag tror det är en av orsakerna till min rastlöshet just nu.
Jag håller tummarna för att maken inte delat med sig av sin magsjuka.
Varma kramar!

ingela --kämpisen sa...

krya på er!!!!!!!!!!!!kram