onsdag 6 januari 2010

Onsdag 6:e Januari!

Hej på er alla vackra!

Fryser ni? Burr burr,jag vill ha vår,sol,värme,knoppar som brister,kroppen pirrar och livet bli enkelt att leva....men den som väntar på något gott....

Kom på att jag glömt att visa er hur vårt flipperspel ser ut,så här ser det ut:

Det är skitkul att spela,jag får speljävulen i mig så jag får välja när jag ska spela ;) Det som är lite extra skoj är att detta flipperspel har stått på Lisseberg! Kanske du eller jag spelat på det någon gång?

Idag har vi inga planer,V har kompisen T här som sovit över....tror de vaknade nu där uppe! Ikväll kommer också J hem från Stockholm,mamma har saknat honom!

Önskar er en underbar dag,och kom i håg att lägga energin på bra saker! Energi ger energi! Kram kram

8 kommentarer:

Sara sa...

Hej hej!
Hoppas allt är bra med dig och familljen. Att ni har haft några mysiga dagar ihop.

Gäller att klä på sig många lager kläder idag. Här visade termometern -25 när man klev upp i morse. Nu är det bara -23. =)

Trots att herr Fibro inte gillar detta väder så älskar jag det. Är en riktig vintermänniska.

Ha en toppen dag. Var rädd om dig.
Kram Sara

Lilla sa...

Hej, tänkte fråga hur man får en bakgrund på sidan så som du har??
jätte fin blogg :)
MVH Linda

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Å flipperspel! Det hade vi tre stycken hemma i mitt barndomshem. Nere i källaren. :) Mina kompisar var grymt intresserade av att vara hemma hos oss i alla fall...:)

Kram

Lilla sa...

Aha.. tack! Men hur får jag in bakgrunden på bloggen.. står bara hur man gör på blogger inte på blogspot!?

hemma hos lilla mej sa...

Ja nog är det kallt 22 grader har jag burr.Blir innedag idag.Vad mysigt med flippersper.Härligt.Ha en mysig trettondag vännen Varmkram Rita ♥

mickis sa...

Jaaa det låter häääärligt med våååår... Men det är inte så dumt med vinter heller trots att kroppen värker.. man slipper regn & rusk iaf :D

ha en finfin dag... & så mysigt att den förlorade sonen kommer hem idag ;)

Kram

Madeleine Berglund sa...

Tack, vi hade det jätte trevligt. =)
Åå ett flipperspel, det har jag aldrig spelat faktiskt. Vad skoj!!!

Kram Madeleine

stina sa...

Skit häftigt !!!

Här har du en till som drabbas av speljävulen (dock ej spelberoende) fast det blir på dataspel....vi har tjänat ihop snart 3500kr inte illa, men roligt =D Man blir som barn på nytt.

Min kropp mår mycket bättre nu ärn med regn och slask så antingen aå här kallt eller varmt fast ej över 25 grader varmt :O)

Önskar dig en fin Torsdag
Kram, kram

P.s det märks att vi är morgon respektive kvällsmänniskor, du och jag...hihi Du loggar in på morgonen och jag på kvällen.