fredag 15 januari 2010

Tittar in för att ....

....Önska er alla en skön helg!

Kram Pia

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en mysig och skön helg.Hoppas att någon ger dej tulpaner idag!!!Det är tulpanens dag.Ha det gott varmkram Rita ♥

Anonym sa...

Saknar din blogg, vad har hänt!
Blev alltid så glad av att läsa den.
Classe

Annika sa...

Hej min vän! *bamsekram* till dig! <3

Jag-Carolina sa...

Hoppas ni får en myspys helg. Kramar

Lena sa...

Önskar dig en skön helg också.Saknar dig!

Kram
Lena

Anonym sa...

Trevlig helg till dig Pia.
Kram

Annelie sa...

Vännen, jag saknar din blogg med all positiv energi du spred omkring dig.
Men, samtidigt så förstår jag dig.. vet ju själv hur jag känner för bloggandet till och från.

Ha den bästa helgen.. // Stora kramar din vän i söder Annelie

Pia heter jag! sa...

Åh vad ni är goa! Tack!

Vad roligt att ni saknar mig,blir så glad!!

Får se när jag återkommer...

Glad att ni finns mina vänner!

Kram Pia

stina sa...

Kram, kram, kram, kram, kramar, kramar, kramar,,,,stora och små, varma och goa.....shit va jobbigt det blev med mina prinskorvar till fingrar....hihihihi

Men väl värd mödan :O)


Miss you !

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Man har sina stunder då man ledsnar...men bloggen finns ju kvar och vi vänner med...om inte vi har blogg puus när du är tillbaka!
Tror det är sunt att lägga av mellan varven...funderar på att ligga lågt med FB ett tag känner att det är liiite beroende framkallande...min sambo tycker inte att det är så kul.
Kram Sanna

Ulrika sa...

Önskar dig detsamma! Önskar dessutom att du snart kommer tillbaka.

Kramar i massor!!!!

Majken sa...

Hej gumman!

När kommer du tbx hit då?
I miss you...

Men det är klart att man kan behöva paus ibland... det tar jag oxå rätt som det är...

*storkram*

Lena sa...

Kikar in för att önska dig en skön vecka.

Kram
Lena

stina sa...

Ho....Hooooo !!! *eko*

Jag saknar dina fina tankar och rara ord som du delar med dig av här i din blogg :O)

Hoppas blogglusten kommer tillbaka snart, men jag vet också att det är skönt att pausa !

Tänker på dig/Sköt om dig medans jag väntar ...;)


Många kramar

laizan sa...

Ville bara säga att jag saknar dig,men jag förstår dig, ibland behöver man bara få pausa...
hoppas du får en fin vecka!
kramar!