söndag 3 januari 2010

Så var det dags igen....

...nu är det P som är magsjuk! BLÄ!! Trodde vi var klara med den biten...:(
Men icke sa nicke...bara att härda ut!

Sonen J ska åka med en kompis till Stockholm i dag de ska hälsa på F som flyttat dit med sin familj,kul för dem! Stora grabbar som tar tåget själva...de bli 17 år i år...snart myndiga!

Annars så har vi inga planer,även om vi skulle ha haft så är ju P magsjuk så det blir inte roligare än så....

Jag ska ta en promenad sedan,har promenerat varje dag trotts kylan,det är så skönt...det är en del i att tänka på sig själv som jag skrev om....när jag går så kan jag bara vara Pia...tankarna få flöda fritt och man blir på gott humör!

Julsakerna är nu borta,känns skönt och fräscht....längtan till våren är stor hos mig så här års...men den tiden kommer i år med...:)

Ha det gott,kram kram

7 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Visst är det skönt med promenader för sig själv!? Jag har också varit ute nu på morgonen.

Kramar och krya på er

Snäckan sa...

Meeen...vilken otur! Hoppas ni andra klarar er den här gången i alla fall *håller tummarna*
Ska också gå ut och gå idag. Solen skiner och det är kallt. Underbart vinterväder.
Kramar!

Ulrika sa...

Huvva va hemskt med magsjukor. Inte kul alls.

Jag har också städat bort julen, några stjärnor hänger fortfarande men dom ska bort idag.
Det är så skönt.
Kul att ta fram alla sakerna till advent och skönt att ta bort dom nyår...

Ha en skön söndag!

Lena sa...

Hejsan vännen.

Fy för magsjuka, det är det värsta jag vet.
Hoppas att ni andra klarar nu.

Tänkte börja plocka bort julen så smått idag, älskar att ta fram alla julsaker men tycker att det är lika skönt att få undan det.

Många kramar

Lena

mickis sa...

Hejsan!

Ja magsjuka låter inget vidare alls.. Usch nej... är många år sedan jag hade det, men när sonen var yngre & gick hos dagmamma så fick vi det hela lilla familjen jämt... iaf varannan månad.. BLÄ!

Härligt med promenader.. mee like.. & ändå mysigare med lite musik i lurarna samtidigt...

Hoppas du får en riktigt bra dag trots Ps sjukdom...

Kram

Anonym sa...

Fy vad tråkigt. Hoppas ni blir friska snart där hemma. Ha en bra dag.
Kram

Lena sa...

Hoppas att ni mår bättre idag!


Kram
Lena