tisdag 30 december 2008

Bara några timmar kvar på 2008

Dagen i dag har vi hunnit med att städa inför vårt nyårsfirande i morgon,ville ta bort allt julpynt men P övertalde mig att det iallafall skulle få vara kvar under nyårsafton...tycker vi har saker överallt...men men nu är det iallafall rent!
Bäddade rent i sängen oxå,skönt...man sover ju så gott med rena lakan.
Han med att tvätta några maskiner oxå,så det ska "bara" vikas och plockas in i garderoberna nu om en stund.

På em åkte jag och min svägerska N och handlade mat tills i morgon,trodde det skulle vara massor av folk på Ica Maxi men där var så lugnt så det nästan var konstigt.
Gubbarna åkte och tränade sedan till systemet där det även där var lugnt....konstigt brukar ej vara så em/kväll före nyår,kanske har jag fel på dag...är det inte nyårsafton i morgon???;=)

Idag ska jag försöka komma i säng tidigt,känner mig lite sliten....vill ha bort det tills i morgon och det bästa för mig då är att sova....minst i 8 timmar.

Kram och god natt//Pia

Inga kommentarer: