söndag 14 december 2008

Helt slut.....& Julgottis!!


GodMorgon!

Herrejösses vad jag sovit i natt,jag var så trött redan klockan 8 i går,så vid 20.30 tiden i går somnade jag med V! sen sov vi till 7.30 i morse!! 11 timmar!! Som en stock,trotts att J hade 2 kompisar som spelade tv spel och pratade högt och trotts att det kom 5 (!!) sms inom loppet av 10 minuter precis när jag skulle somna.Kan inte säga att jag var pigg när jag vaknade,konstigt nog.

Nu har jag gjort kaffe och ska se om jag vaknar till:)

Föressten,vi gjorde julgodis i går! Vi gjorde:
*Knäck
*Nougat Kulor
*Rischoklad
*Rocky Road(se bild)
*Kola

Skulle ha gjort ischoklad också men orken tog slut så det får bli en annan dag,kanske allt godis som sög musten ur mig? :)

3 kommentarer:

Jag sa...

Oj.. vad mucket gott...kommer direkt o smakar... Jag är inte heller pigg idag trots att jag har sovit mycket men jag har haft ont i kroppen inatt...

Jag sa...

hahahaha...mycket ska det stå....

Anonym sa...

Wow, du har då fått en massa gjort. Provade du att göra Apelsinknäck? Jag måste baka både lussekatter och pepparkakor i veckan. :S Ska nog göra lite mer knäck oxå eftersom den var så god så det finns inte så mycket kvar. :S Funderar även på att göra vit kardemummatryffel med kokos. ;) *kram*