torsdag 18 december 2008

Jag har fått en Utmärkelse!

Jag har fått min första utmärkelse av Tina
Tack så jätte mycket!! Så här ser den ut:

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg , skicka sedan vidare utmärkelsen till andra bloggare du anser är värd den. Lycka till!"

De jag vill sända vidare till är:
MammaEster
Kagaborg
Annika
Linda

Mamma Ester,min bästis Jessica får utmärklesen för att jag beundrar dig stort...du kämpar som få vännen! Tack för att du finns!

Kagaborg,Tack för en mycket inspererande blogg....gillar båda dina bloggar,läser alltid med ett leende på läpparna!

Annika,hos din blogg känner man sig alltid välkommen,bullar och pepparkakor....du skriver så bra!

Linda,dina rader om viktminsknig har inspererat mig....gillar dina bilder på dagens outfit!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååh! Tack så jättemycket! Jag blev jätteglad!

Kram Linda

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

ÅÅÅÅ tack!!! Vad glad jag blev, å vad roligt att du är inne varje dag!

Kramar

Anonym sa...

Tackar tackar! :D Jag läser din blogg och känner att jag har fått en ny vän. ;) *kram*