onsdag 3 december 2008

Lunch och julklapps inköp på stan!


Hej på er alla! Idag mår jag väl som i går men trotsade smärtan och åkte till stan för att fixa med lite julklappar samt träffa min barndomsvän Å för en lång trevlig lunch med mycket prat om ditten och datten och om livet i största allmänhet. Vi har alltid så mycket att prata om och nu är jag påfylld med med massor av possetiv energi,som man alltid är efter att ha träffa Å! Härligt!!

På stan var julhandeln i fullgång,är så glad att jag beta av yttligare saker på listan....sen är det bara resten kvar....Köpte även ett set med Bh och trosor(till mig själv),var behövligt! Å köpte en ny handväska som var så snygg,jag blev också sugen men jag har ju ett gäng så jag avstod :)Japp det är sant!!

De ringde från möbelaffären och sa att våra beställda fotöljer nu har kommit,bara att komma dit och hämta dem.....Jipppi....jag har väntat och väntat på dem,köpte en ny soffa för en månad sedan den fick vi direkt men fotöljerna fick vi vänta på.Synd att P inte kommer hem förens i morgon,men vi hämtar dem då...bild kommer jag lovar;)

Så nu vill barnen ha mat så jag får väl masa mej till köket och vara en god mor,ha det gott kram Pia

Inga kommentarer: