måndag 1 december 2008

Min natt har varit allt annat än bra....

Japp så fick jag sona för att jag körde så hårt på vattengympan i går,har haft så himla ont i natt trodde armarna skulle slitas ur kroppen på mig.Har jämrat mig och gnällt så mycket att jag väckt P flera gånger.Jäkla skit sjukdom!
Min högerhand är så svullen idag kan knappt böja fingrarna,det var så även i går morrse.Börjar bli lite orolig för att min kalpaltunnelsyndrom kommer tillbaka,kanske är det bara Fibron som spökar...vem vet?
Nu ligger jag åter i sängen och vilar...vill inte det i dag....suck...men men så är det.I morgon är det en ny dag....
Over and Out....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svullan händer är ju vanligt för fibron, men tänk på att inte strypa karpattunneln genom att försöka vila armarna i något högläge kanske, fast jag vet svullnaden brukar ju inte försvinna.

Blev lite full i skratt när du skrev i min blogg att du skrivit fel, jag tänkte inte på detta och jag får ofta gå igenom min text innan jag sätter ut den i bloggen, för så många felskrivningar har jag aldrig haft tidigare.

Detta med simning är förfärligt. När jag försökte på nytt att simma i somras igen, så blev kontentan av detta halvsittande i sängen med en känsla av söndervittrade axelleder som strålade ut med händerna. Känslan blev också som stasade armar med denna värk i axlarna. Så nu simmar jag inte längre, men skall till simhuset på torsdag för vår dotter skall ha simskola med sin egna skola- alltså simvett. Vår dotter kan simma.

Jag är faktiskt livrädd för att få denna värk tillbaka igen, man vill ju inte ha mer värk än man redan har. Det är redan för mycket värk så det räcker nu och då vill man inte pyttsa på med mera *ler*

Tina med fibron

Anonym sa...

*kram* Hoppas att du mår bättre snart! *kram*