måndag 8 december 2008

Nagelförlängning

Ringde till en tjej som fixar fina naglar och fick en tid idag! Trodde det var fet tjockt till jul....men inte det så jag fick en tid till kl 14! Jippi! Är inte ute efter att ha super långa naglar,hellre lite kortare MEN välvårdade! Jag är nagelbitare i perioder och även då jag inte biter så ser jag aldrig fräsch ut.
Så det ser jag fram emot i dag! Kanske en lunch med min käre P innan?!
Annars är dagen lung,värken har inte hört av sig i dag...hoppas den låter bli ;)

Ha en bra dag Kram Pia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite käk är aldrig fel... speciellt med ett så trevligt sällskap :-)

Pia heter jag! sa...

Trevligt! Då har vi en date då!
Puss

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Finfint! Naglar gör nästan hela looken.

Kram

Anonym sa...

Ja, det är superfint med dessa nagelförlängare! Själv har jag aldrig haft sådant, då jag jobbar inom vården.
Ser att din son spelar innebandy, eller ?
Min son spelade innebandy i flera år, så jag vet *ler*

Måste vara underbart med en skön säng!

Ta väl hand om dig!

/Tina