måndag 15 december 2008

Blev utmanad av http://gabulfota.blogg.se/

Tre saker jag inte kan vara utan: Mobilen, min familj och mina vänner.
Tre saker jag ångrar: Att jag inte tidigare satte ner foten när jag blev illa behandlad.
Tre saker som gör mig glad: Sommar,min familj och mina vänner.
Tre saker som gör mig arg: Oärlighet,avundsjuka och egoism
Tre människor jag beundrar: Jessica,Mina barn,Åsa
Tre saker jag skulle vilja göra: Resa mera,Gå ned i vikt,bli frisk frå Fibromyalgin.
Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Kött,kyckling och vitlök.
Tre tv program jag ser:Idol.Bonde söker fru och Våra bästa år.
Tre saker jag har med mig i livet: Maken, barnen och mina vänner och familj.
Tre saker på önskelistan: En mysig jul,snö och glädje
Tre bloggar jag utmanar: Jessica,Tina och Anna

2 kommentarer:

Jag sa...

Tre saker jag inte kan vara utan: Mobilen, min familj och tyvärr cigaretterna.

Tre saker jag ångrar: Att jag inte pluggade mer och "blev något"

Tre saker som gör mig glad: Pia...min familj... att vara smärtfri

Tre saker som gör mig arg: Oärlighet,avundsjuka och egoism

Tre människor jag beundrar: Pia...Mia...mamma

Tre saker jag skulle vilja göra: Vinna en miljon...åka till Pia...åka med hela familjen på en skön sol-semester

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: pasta...vitlök...creme fr.

Tre tv program jag ser:Scrubs...inredningsprogram...väder

Tre saker jag har med mig i livet: Mammas fostran...mina misstag...och min kärlek

Tre saker på önskelistan: en smärtfri jul...glada o nöjda barn...en skön kväll med familjen

Tre bloggar jag utmanar: Jenny.P....vet inga andra

Upplagd av Jessica kl: 16:09

Anonym sa...

Tack för att jag är utmanad, men tyvärr får det vänta ett tag. Det är så himla mycket man skall göra just nu och man vill ju hålla huvudet på skaft *skratt*

Det är så himla härligt nu stundande för julen. Mysigt med ljus och alla julstjärnor i fönstren med röda gardiner.

Någonstans i all stress av julhandlandet av alla människor, så har jag funnit julefriden, för jag är så gott som klar med klapparna, nu skall bara julgranen upp *ler*
Fast den får vänta ett tag till.
Imorgon skall jag till doktorn så då får vi höra vad som sägs.

Kram Tina