onsdag 10 december 2008

Nystädat och Middagsgäster!

Sådär ja så var huset städat för den här gången,förhoppningsvis är det fint dagen ut....;) Mycket damm och mycket saker blir det i en stor familj!! Fast mycket skratt och roligt också!!Som tur är!!

I kväll kommer ett par av P´s jobbarkompisar hit och käkar middag,det blir trevligt! P vill bjuda på Tacogratäng och inte mig emot för den är superenkel att göra så kan jag vara med och umgås mera istället för att stå i köket hela kvällen....

Nu ska jag åka och och handla annars blir det ingen middag!

Kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina naglar du skaffat dig *ler*
Ja, jag skall också städa idag, för att göra det fint inför helgen*ler*

Ja, jag blir inte riktigt klok på min kropp just nu. Ärligt talat är jag skiträdd för vad som händer och man vet ju inte vart det slutar och vad som komma skall.

Hoppas mathandlandet gick bra *ler*

Kram Tina

Anonym sa...

Då kanske du kan komma och städa hemma hos mig oxå? ;) Vi ska har kalas för lillebror som fyller 4 år på lördag och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. :( Så jag vet vad jag ska göra de närmsta dagarna. Baka och städa! :S Har du något recept som du vill dela med dig av på Tacogratängen? Ha det bäst! *kram*