tisdag 2 december 2008

Vila och föräldra fika på frita


God dagens!
Mådde dåligt hela dagen i går,sov som en prinsessa i natt och mår bättre men inte bra i dag.Så nu på förmiddagen är det vila som gäller för kl 14 ska jag på föräldra fika på frita.Det är min yngsta dotter V(8år) som bjuder på fika på frita i dag,och vem vill missa det?
Annars så händer det inte så mycket idag,P är borta och jobbar tills på Torsdag kväll....så ja en vanlig dag,en vanlig vecka hos mig och familjen.
Kaffet är nu uppdruket och jag ska förska sova en stund,blir så trött när jag behöver öka dosen av medicin.
Ha en jätte bra dag,hörs snart i gen kram P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra dag! *kram*

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej tjejen! Undrar om jag inte känner igen dig från någon annan sida ;)

Kram från Anna!

Jag sa...

Hej vännen. Tänker på dig....som alltid...

Anonym sa...

Ho ho hoooa! Hoppas du mår bättre idag i kroppen! C kom hem precis från träningen och E sover för en gång skull innan kl 23! Synd att julmiddagen blve inställd! MEn vi hörs snart! Poss poss från oss

Anonym sa...

Hejsan Pia!

Tittar in på nytt hos dig och läser vad du skriver. Vi kan väl säga att vi är i samma båt, fast kanske inte *ler*
Hoppas du mår bättre snart!

Länkar till Dig om det är okej?!

/Tina