torsdag 11 december 2008

Julklappar & Lucia firande



Dagen idag har varit mysig,har fixat flera julklappar som jag länge velat ta tag i men inte riktigt fått tummen ur förens idag,skönt!!
Efter det så åkte P och jag till J´s Prao för att käka en god lunch,jag tog fisk&skaldjursoppa och ostkaka till efterätt.P åt köttfärslimpa.Mycket god mat och trevlig miljö ;) Me like!!

Nu i kväll var vi på S skola för Lucia firande,det är ju så mysigt med lucia tycker jag.....Sen blir man sååå sentimental,hur i hela friden blev han så här stor,så fort? Mammas "lilla pojke"! När vi kom hem fikade vi,efter att hela(!!) familjen fick göra en insatts och torka upp julmustextrakt, som ska va till sodastreamern,i både köket och vardagsrummet!! :( M tappade flaskan uppochner....det är så mycket färgämmnen i det koncentrerade "geggan" så jag trodde aldrig vi skulle få rent men det gick! Vi skämtade om att nu har vi hälsat in julen med must precis som när man döper båtar med champange!! ;)

Nu är jag trött och ska krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan det är nattinatti för mig.....
GodNatt krma Pia

2 kommentarer:

Jag sa...

hej vännen
Jag tycker du är suverän på att skriva....känns så nära när man läser...

Kramkramkram

Pia heter jag! sa...

Tack vad du är snäll!
Kram kram