torsdag 4 juni 2009

God Torsdags Morgon!

Hoppas du liksom jag känner att livet ändå är rätt så gott att leva denna vackra Torsdag!
Nedkrupen i sängen med latten,datorn&Morris.....med strumpor och mjukiskläder! Fryser som attan i dag och det mina vänner är inte så vanligt när det gäller mig,jag är nästan alltid varm! Men nu under duntäcket borde jag bli nog tina upp :)

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på i dag,funderar på att röja och rensa ur vår tvättstuga,den har en himla förmåga att samla på sig grejer...sen stänger man dörren och tror att man är av med problemet....*NOT*.....
Min tanke är att vi ska rensa och röja resten av huset & garaget under hela helgen,åka till returpunkten med sånt vi ska slänga så det bli bättre platts och finare till det som vi ska ha kvar! Har velat göra detta länge men det blir liksom aldrig av! Men nu så hoppas jag på det!

Dagen i går var bra,regnig som bara den när jag skulle ta bussen till stan men bättre sen när jag väl var i stan och i svärfarshus.

Önskar dig en super bra dag i dag,ta hand om dig!*KRAM*

12 kommentarer:

Annelie sa...

God Förmiddag goa vännen.. :o))

Tack för alla kommentare du ger i min blogg,, du är otroligt aktiv, alltid lika roligt att läsa både din blogg och kommentarer.

Du är en sån jättemysig tjej... :o))
Din familj ska vara glada att de har dig som fru och mamma.

Ha nu en helt underbar dag i halvmulet väder.. sol och molning om vartannat och sköt om dig.. // STOR kram Annelie

Anna sa...

Låter som en riktigt bra start på morgonen... =)

Ha det gott! Kram, Anna

Majken sa...

Vilken härlig start på dagen.. Med latten i sängen & med datan i högsta hugg... *avis*
Jag måste stiga upp för att kunna komma åt datan... hmmm nåja får önska mej en bärbar i framtiden...

Zigo ligger brevid mig på golvet /& i skrivandets stund börjar han vifta på svansen & röra tassarna i sömnen.. Undrar vad han drömde för roligt...

Hoppas du får en fin dag & ta inte för mycket idag... du ska ju orka hela helgen.. En lyxig dag med lagom mycket jobb låter ju bra tycker jag ;)

Hur går det för M & hennes rygg nu.. Har inte läst ngt om det på ett tag

Sköt om dig!
Kram

Annika sa...

Hej gumman och tack för din kommentar i min blogg! :) Hoppas att du har en bra dag! *puss och kram*

Ulrika sa...

Hoppas dagen fortsatte i samma sköna stil, även om det blev lite röjning.. ;)

Hoppas du har det relativt bra i kroppen nu, att du kunnat vila ordentligt efter allt ni gått igenom den senaste tiden..

Kram!

Jag sa...

Hahahahahahaha.... Läste om drömmen nu. hahahaha... vad konstigt det kan bli i drömmarnas värld.

Kram vännen

Vicki sa...

Har gjort ett nytt inlägg nu med receptet på tonfiskgratängen.

Vicki

Snäckan sa...

Hej vännen! Kikar in för att kolla läget. Kallt här också. Har krupit in i min tjocka fleecetröja, men den värmer dåligt. Fryser ändå!
Tack för dina fina kommentarer som värmer så gott!

Kramar!

Anonym sa...

Sov gott vännen!
Kram

Mollan70 sa...

Jag hoppas också komma iväg till returpunkten i helgen.
Tänk vad mycket skräp man har.

Mollan70 sa...

Nu har jag lagt till dej i min blogglista

Annelie sa...

Morrn, Morrn vännen..
Hihi, nu var faktiskt JAG först.. :o))

Ha nu en riktigt underbart härlig fredag även om vädret inte är det bästa.. :o(

Varma kramar Annelie