onsdag 3 juni 2009

Hej Onsdag!

Dagarna springer i väg,hinner inte med alls......Nästa vecka slutar skolorna och sen ska barnen vara hemma till Augusti! Underbara "ungar" som med all säkerhet vill hitta på lite roliga saker,hur ska jag orka? Är slut just nu,inte alls så konstigt efter allt som varit....har lovat mig själv att ta det så lugnt som det bara går fram tills dess för jag vill vara en glad och skapligt pigg mamma!

Tankarna går i dag till K,svåger C's mamma som jag berättat om.....vill ha dig kvar,tycker så mycket om dig!! Brukar säga att allt sker av en mening,men ser ingen mening i detta....

Idag ska jag en sväng till stan,behöver fixa lite viktiga saker.Sen ska svägerskan och jag till svärfars hus för ett möte med banken.Lika bra att få saker fixade nu innan sommaren drar i gång på allvar! På fredag ska vi träffa en man som gör bouptäckning,tråkigt men ett måste.

Känner mig glad och uppåt även idag,lite orosmoln dock(det jag skrev om här ovanför) men vi får göra det bästa av allt så kommer det gå jättebra!

Hoppas på att din dag är fin,ha det gott kram från mig!

8 kommentarer:

Cecilia sa...

Det är jobbigt när man måste ta tag i att rensa och ordna, men så skönt när det är klart. Kram

stina sa...

Jo, du....sommarlov.....vem hittade på det.... ;o)

Jag känner också att jag måste orka mer då, vill en himla massa men det vill ej kropp å' knopp tyvärr !
Fast blir det varmt så löser det sig ändå....för då ligger alla å' "jäser" ... =)))

Ha en fin dag du med/Kram Stina

Snäckan sa...

Skickar en stor kram!

Majken sa...

Jag vet precis hur det känns.. Man vill ju vara glad & pigg & orka när barnen är lediga... Vi får hoppas du fått lite mer energi tills dess :)

Hoppas det löser sig med C,s mamma...

Mycket att stå i efter att ngn dött.. Det räcker inte att man är ledsen sen ska allt det praktiska sköta oxå :/

Ta väl vara på dig!

Kram

Annie sa...

kikar in för att önska dig en go onsdagskväll =) kram

Ulrika sa...

Kikar in en sväng bara..

Kramar från mig!! *susar ut i cyberrymden igen*

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas du haft en bra dag.
Kram

Annika sa...

Jag tänker oxå göra detsamma! :)Hade min sista dag i skolan igår. Och nu är det vila, packning och träning som gäller innan flyttlasset far med oss söderut! Hoppas att dagen igår var bra för dig! *puss och kram*