tisdag 30 juni 2009

Sissta Tisdagen i Juni!

Morrn Morrn!
Hoppas läget är bra i värmen,underbara värmen! Med mig är det fint,satte klockan på ringning för att ta emot snickaren kl 7.30....han har lite fix att göra så det blir fint till visningen av huset!

I dag ska jag försöka börja rensa ur skåp och lådor och slänga sånt vi ej använder längre skönt att få det gjort innan flytten.....man samlar på sig så mycket skräp & bråte.....

Annars händer inte så mycket,skönt faktiskt behöver lite lugn känner jag....

Ha det gott,kram kram

7 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja visst är skålarna fina och så billiga sedan. passar mig utmärkt! =) Vad skönt attt ha en utrensning, det behövs mellan varven. Ha en fin dag och njut av solen en smula också! Kram Madeleine

Jag sa...

Hej min bästis. Jag var också uppe tidigt idag. Vaknade före 7. Ska tvätta och "dona" lite. Kram på dig

Jag sa...

Saknar er med så vansinnigt mycket!!!!

stina sa...

Alltid skönt att få det snyggt och utrensat :o)
Fast jag själv är dålig på det nu för tiden....finns ingen ork så det får vara, ingen som lider av det utom jag då....som tydligen måste skriva en lång mening om detta....hihi

Ha en lugn och fin dag idag/kramizz Stina

Annelie sa...

Heeejjjj vännen, gött att du är på plats igen.. *fniss*
När är det tänkt att flytten blir till det nya huset..??
Roligt att ha nåt att se fram emot.

Ha nu det bäst i vår underbara sommarvärmen, även om vi inte har det såååå varmt här nere i söder som de har det längre uppöver.
Men, värmen här räcker.

Kramar Annelie

mickis sa...

*ler stort* Här ställer vi klockan för att skicka iväg snickaren.. :

ta´t lugnt idag.. har du lika varmt som vi så är det enda sättet att överleva.. Har just duschat kallt & känner mig fräsch.. men snart blir jag väl varm igen.. *pust*

Ha en härlig dag!

engelsson sa...

Så härligt o rensa..hihi sist vi gjorde det så blev det 14 bananlådor o ett enormt akvarium som for till auktionskammaren..blev en bra slant till vår stora förvåning..vi hade ju tänkt kasta allting