lördag 20 juni 2009

Semester!


Återkommer om en vecka!

Kram Pia

13 kommentarer:

Snäckan sa...

Hej vännen!

Jag hoppas du och familjen får en härlig vecka! Det är ni väl värda.
Kommer sakna dig!

*kramar om*

stina sa...

Ha en in vecka med de dina :o)

Kram Stina

engelsson sa...

Ha det jättefint nu..kram

Anonym sa...

Ha en underbar semester.
Kram

Monachos sa...

Ha det så skönt, sol och värme ska tydligen vara på väg så jag hoppas du får njuta av den också.

Må gott/M

Monachos sa...

Ha det så skönt, sol och värme ska tydligen vara på väg så jag hoppas du får njuta av den också.

Må gott/M

Mollan70 sa...

Hoppas du får en härlig semester!

Annie sa...

Ha nu en härlig vecka, med dina nära & kära =)
Fin bild på dig.
Ha det gott. Kram

Majken sa...

Jösses så tom det kommer bli...

Men hoppas du får en underbar smester.. vart du nu är ngn stans...?

Kram

Madeleine Berglund sa...

Så nu har du din semester, vad härligt. =) Jag har haft det underbart i Grekland kan jag meddela, så blev man brun på kuppen, himla kul..och snyggt.. hihi. Kram Madeleine

Ulrika sa...

Ta det nu lugnt och må gott under semestern.
Fint nytt foto dessutom, på bloggen alltså. Vi ser ut att ha samma färg på håret (en parentes)

Ha det gott *kramar om*

Vicki sa...

Är ni i väg på semester någonstans?

Vicki

Annelie sa...

Jag längtar efter både dina inlägg och dina kommentarer inne hos mig.. :o))
Jättefin bild på dig, du ser lika mysig ut på bilden som du är i dina inlägg.

Ha det bäst i sommarvärmen.. // Kramar Annelie