tisdag 9 juni 2009

Hej hej :)

Sätt inte kaffet i fel strupe nu,men jag är redan här och gör ett inlägg! Kl är inte ens halv 8!

Är pigg som en mört i dag,pigg o gla' kex chokla'!!
Mötet i går gick över förväntan,nu väntar vi på en sista pusselbit som jag tror vi får på torsdag....vill berätta först när jag vet! Men glad som en sol är jag!

Snart väntar ett besök hos tandläkaren,de ska slipa och fixa med bett skenan så det är ett lugnt besök...men tidigt tycker jag,8.45 ska jag vara där! På ett sett skönt då är det gjort sen.....

Senare ska P och jag träffa snickaren för inköp av lite saker till huset,bla nya innedörrar och lite lister som skulle varit på plats för länge sedan...

Svägerska N kommer senare och myser med oss,hon har även med sig våra barns syssling M 14 år från Finland som ska vara här hos henne till efter midsommar! Åh vad skoj! Lilla E med så klart!! :)

Ha en underbar tisdag kära du,min dag är redan underbar! Kram kram

8 kommentarer:

Annie sa...

Åh vad härligt att du har en bra dag =)
Just nu sitter jag sj med en kopp kaffe och läser lite bloggar. Idag så kommer min äldsta hem, hennes klass har sovit hos en av lärarna som bor i Torpängen.
Skönt att det är ett lugnt besök hos tandläkaren.
Ha det så bra.

Annika sa...

Blir så glad av att läsa att du mår bra! :) Jag brukar vara hos tandläkaren redan 8.15. ;) Hoppas att du får en bra dag! :) Jag ska snart cykla iväg och köra spinning. ;) Ha det bäst! *puss och kram*

stina sa...

Vad härligt!!....det har jag med, en bra dag :o)

Hm...Torsdag sa du.....ca två dagar kvar då.... ;-)

Tycker med det är tidigt, jag är absolut ingen morgonmänniska å' kroppen har ej kommit igång. Men som du sa....det är skönt att ha det gjort också.

Ha det så trevligt idag/kramizz Stina o Co

Jag sa...

Hej vännen. Det gick bra med M:s jobb. Jag tror det blev den 12/7. Så vi har ialla fall lite tid tillsammans.
Kram

Majken sa...

hej gumman!

hoppas det gick bra hos tandläkaren...

vad roligt att greja & göra snyggt...

Hoppas du haft en kanonfintisdag!
Kram

Majken sa...

*ler* vad du är snäll.. Javisst är det så att imorron är en annan dag... ;)

Is this time of the mounth & a bad body day :S

Nu är det dags för middag...

Kram

Mollan70 sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren i dag.Det är inget roligt att gå dit.
Jag har undvikit det ett tag nu så i höst borde jag ta mig i karagen o släpa mig dit.

Snäckan sa...

Hej vännen!
Oj, vad du var morgonpigg igår:-)
Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Vet att du inte gillar det...
Jag hade en hektisk dag och hann/orkade varken blogga el läsa ngr bloggar igår. Idag är jag dock tillbaka:-)
Kramar!