måndag 15 juni 2009

Inredningstankar....

Funderar mycket på hur vi ska inreda och fixa i nya huset just nu....Tycker om denna bild på en gäst toa. Vår är i den storleken så jag ser framför mig hur fint det blir!
Man måste ju inte ha klinkers på en gäst toa,men däremot är jag inte alls så sugen på plastmatta...Vad tycker du?



Sen är jag väldans förtjust i denna tapet,kanske till sovrummet?

Åh det finns så mycket fint....tur jag har vilo dag för det har gått många timmar till att drömma i idag...:)

6 kommentarer:

Vicki sa...

Det är svårt att välja när man ska göra om. Ska ni göra om i hela huset?

Jag tycker den tapeten du visar upp hade passat bra i sovrummet.

Vicki

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Halloj!
Jag tycker om att ha klinker i toan men då måste man ha golvärme!!! Brrr vad kallt det bli annars!(just nu är det jätte kallt på våra klinkergolv eftersom värmen går på sparlåga.
Jag är i prinsip alltid kall om fossingarna. Konstigt!
Ha det bra. Kram Sanna

Jag sa...

Hej min bästis. Ni kommer att få sååå fint. Du har så bra smak för inredning.
Kram

Snäckan sa...

Så fin toa! Klinkers är snyggt. Kallt om man inte har golvvärme. Fast om det är en liten toa kan ju en tjock matta hjälpa upp kylan från golvet.
Inte lätt, men härliga problem. Eller hur?
Kramar!

Pia heter jag! sa...

Japp lyxproblem heter det visst! :)

Vi har golvärme nu och det är så underbart! Kommer ha det i stora badrummet på nya huset samt i spa avdelningen. Men lilla toan är så liten golv yta på så en tjock matta på klinkersen duger fint!

Kram Pia

Anna sa...

Fin toalett. Här renoveras det för fullt nu. Och det blir granitgrått golv och vitt kakel på väggarna... =)