onsdag 22 juli 2009

Bättre idag!

God Morgon alla fina!
Värken är bättre i dag,tur det för i får var det inget skoj....
Däremot har jag sovit så dåligt i natt,men men så är det i bland får väl sussa en stund på dagen så blir det ok.

Vi var och "inspekterade" arbetet som pågår i vårt nya hus i går,oj vad fint det blir,väggar är på plats där de skulle vara,känns kul att se hur det går framåt!
Skulle ta lite blder till er mina vänner,men min kamera i mobilen ville inte alls som jag ville så det gick ej!! :( Får föröka att ta med den vanliga kameran nästa gång...

Idag packar vi och ska städa lite här hemma,alltså packar tills i morgon då vi åker till Kalmar/Öland på sonens fotbolls cup som är i Kalmar men vi andra ska bo på Öland. Hoppas på sol,så man kan få några dagar i solen denna sommar....har liksom inte hunnit med det innan....

Vi hörs när vi kommer hem igen,kanske bloggar jag från mobilen....vi får se!

Kram kram

4 kommentarer:

engelsson sa...

Va skönt du mår bättre..jisses vad man känner till den där värken..kram o ha en bra dag o taaaa det lugggggnnnntttttt

Annika sa...

Ha det bäst min vän! *puss och kram*

Ulrika sa...

Hoppas du får det härligt på Öland. Med fint väder och trevlig samvaro.

Kram!

Annie sa...

Länge sen jag kikade in här hos dig...hoppas allt är kanon med dig. Ni får ha en toppen resa =) *håller tummarna* att er sons lag vinner cupen =)och att ni får fint väder.
Kram Annie