måndag 6 juli 2009

Sen Måndagkväll!


En liten bild bjuder jag på idag,det var länge sedan!
Bilden är på vår blomma utanför dörren!

Har nu äntligen blivit klara med det vi skulle inför fotogarferingen av vårt hus på onsdag,foton'a ska måklaren ha till internet och tidningar för försäljningen av vårt hus!
Nu återstår bara lite städning,sen kan hon fota hur mkt hon vill ! :)
Känns skönt,vill få detta sålt så fort som möjligt så vi kan flytta dit resten av sakerna(till nya huset alltså) NU har vi bara kört det som vi ej behöver och det som ser skräpigt ut.....

Hoppas allt är bra med er?! Hörs i morron! Kram Pia

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Datakrångel är väl så otroligt irriterande. Själv blir jag som en liten tjurig femåring och ropar på N: hjääääälp!! Att fixa datorer är inte min starka sida. Jag och N målade en varsin tavla och det var jätte skoj. =) Ha en fin dag! Kram Madeleine

stina sa...

Ja, hoppas det går fort nu att få huset sålt så ni kan njuta resten av sommaren i det andra huset =D

Så sött med blomman.

Kram på dig och ha en fin dag//Stina

engelsson sa...

Hoppas allt flyter på nu så nu blir klara..fin blomma jag gillade fjärilen..kram

mickis sa...

volken gullig & välkommnadne blomma... :)

Hoppas det går lätt att sälja & att ut/inflyttningen går smidigt..

Ha en fin kväll!

Tinas Fibromyalgi sa...

Så underbart "Välkommen kruka" du har!!! Härligt för Er att flytta till Ett hus som Ni älskar:))

Hoppas att någon köper Ert hus så ni kan rikta Er tanke på det nya huset. Ser fram emot att få se hur du formar huset med design:) Antar att det blir snyggt!!!

Kram Tina

Annika sa...

Jättefin blomma! :)