måndag 27 juli 2009

Bilder från nya huset!

Så nu mina vänner har jag fotat lite från nya huset,som just nu är en arbetsplatts!
Tar lite bilder i dag,resten får ni se i morgon! Klicka på bilderna för att få stora bilder!!

Så Här ser det ut utanpå:


Liten del av köket(älskar köksstolarna och bordet vi ärvt av svärfar),med vy in till matsalsdelen i vardagsrum(kaklet ska bytas):


Också köket,OBS tapeterna ska bytas i ALLA rum så titta ej på det:) Här under fönstren ska vår gamla kökssoffa stå med massor av myskuddar i så klart...soffan är vit...


Japp det var en liten glimt från nya huset....kram Pia

6 kommentarer:

Vicki sa...

Så mysigt ni ser ut att ha haft det på Öland!!

Vi ska åka på semster på fredag så det blir till att tvätta och packa nu i veckan. Jag har semeter denna veckan men Jonas jobbar tom torsdag.

Ha det bra,Vicki

Annika sa...

Ser jättemysigt ut! :) Tack för din kommentar i min blogg! :) Ska blogga nu så det är bara att gå in och läsa om en stund! ;) *puss och kram*

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack, gud vad du är snäll, taaack, jag blir jätte glad nu. =) Ååå Öland, dit vill jag också åka, gud vad härligt. Att få äta på restaurang, muuuums!

Huset ser jätte fint ut, ojoj.. =)
Glöm inte bort att fika lite mellan varven, det glömmer jag aldrig, hihi. =) Kramar Madeleine

engelsson sa...

Men va kul o se bilder på huset..det verkar väldigt rymligt o trevligt..förstår att du längtar massor nu.. Ölandsbilderna var hemskt roligt o få se,,jag älskar den ön o längtar alltid dit på sommaren..kram

Annie sa...

Vad kul att få se bilder på nya huset =) Hoppas du lägger upp bilder på hur fint det blir när allt är klart, man är ju lite nyfiken =P Hoppas allt är bra med dig. Ha en mysig dag i solen =) kram

Ulrika sa...

Vad roligt att se bilder från nya huset.
Ska jämföra dom sen med det färdiga resultatet..
Och vad kul att få hela huset gjort på en gång liksom, fast kanske jobbigt vad vet jag..

Vi gjorde vårt lite pö om pö, tog några år men nu är det ju nästan klart..


Kram!