tisdag 14 juli 2009

Tjaba Tjena Hallå!

Hur mår ni idag kära vänner?
Själv har jag ont lite här och lite där,men vad sjutton humöret och livsglädjen finns där ändå! Och det betyder mycket tycker jag!

Annars rullar livet sin gilla gång,mycket planering och fix inför försälningen av vårt hus,mycket planering och fix inför det nya huset...så ja jag har inte så mycket nytt att berätta för er....

Idag ska jag klippa mig och göra nya slingor,ska bli super skönt! Har liksom inte haft tid med att gå till frissan så mitt hår är inte fräscht just nu,men det ska det bli ändring på idag....! :)

Ha en jätte bra tisdag,kram från mig!

3 kommentarer:

stina sa...

Hejsan !

Hoppas du blev nöjd över besöket hos frissan =D


Ja, denna värk som kommer och går...har man något så bra som ni har att se framemot :o) kan man stå ut ett tag med det onda

Önskar dig en fin kväll/kram Stina

Annika sa...

Jobba, jobba, jobba! ;) Men det blir bra när det blir klart! *puss och kram*

Jag sa...

Hej bästis
M ringde och sa att han har det bra. Gud vad jag längtar efter honom.... Hoppas din dag varit hyffsad trots värk.

KRAM