onsdag 15 juli 2009

Onsdag!

Idag renasar vi ur garage och förråd,vi skulle ha gjort det tidigare var planerat men tiden räckte inte till då...ska bli så skönt att få det gjort!

Sen i eftermiddag kommer dagens absoluta höjdpunkt vi ska till Svägerska N,Svåger C och E snart 11 månader,för de flyttar in i sitt hus idag!! :)
De vill ha smakråd till möblering mm och det gör jag jag så gärna!
Har köpt en liten inflyttnings present som de ska få....Längtar.....
Svärmor är också där då,blir kul att ses igen....mysa med familjen,blir en härlig eftermiddag/ kväll!!

Nu duschen,får se om jag kan fixa till mitt hår som hon klippte av 15cm på längden på!! Det såg så snyggt ut i går och jag var så nöjd! Vi får se hur jag får till det :)

Ha en skön onsdag,solen lyser,himlen är blå vad det är skönt att leva då!!
Kram Pia

4 kommentarer:

stina sa...

Vi har med fint väder idag...:)

Ha en trevlig dag med de dina.

Kramar Stina

engelsson sa...

Låter som en trevlig dag att sed fram emot..ha det fint

Jag sa...

Hejsan
Oj!!! 15 cm.... nu blir jag nyfiken.
Messa en bild till mig.
Jag donar o röjer idag och är "duktig".... Hälsa N och de andra.
Kram

Mollan70 sa...

Hallå! Hoppas att du har haft en skön dag i solen o inte bara jobbat med röjningen i dag.