torsdag 30 juli 2009

God Torsdags Morgon!

Här hemma är det ganska så tomt nu på morgonen,bara dotter V och jag hemma!
P jobbar,J sover hos en kompis,M&S följde med sin faster och kusin hem i går och sover där!

Idag ska jag städa av lite här hemma,vill att det ska vara fint och undanplockat hela tiden nu inför visningen av huset....
Sen i kväll ska vi hela familjen gå på fotbollsmatch,vi ska se svåger C's lag Hagahöjden möta IFK Norrköping(ÖstgötaCupen) på Nya Parken här i Norrköping,ska bli skoj!

Dagen i går hände inte mycket,på kvällen kom Svägerska N och lilla E hit,vi grillade korv och myste på altanen...pratade en hel del om K ,som jag skrev om i några inlägg längre ner,Tårarna var många hos både N och mig.....hur ska man kunna acceptera något som känns så himla fel? Jag brukar alltid se en mening i allt,men jag kan inte se någon som helst mening med detta....det är så sorgligt....

Önskar dig en fin dag,var rädd om varandra och ta till vara på livet man vet inte hur länge vi har varandra kvar...//Pia

4 kommentarer:

Mickis sa...

'stor kram till dig'
Hoppas ni får en fin dag.
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Titta vad ni renoverar. Gör ni det själva? Ha så skoj på fotbollsmatchen! Kram Madeleine

engelsson sa...

Ja livet e verkligen oberäkneligt..o inte så lite orättvist ibland..o inget vi kan styra..så det gäller att ta vara på varandra o leva för stunden som finns--kram

Jag sa...

Jag tycker ni har haft alldeles för mycket sorg nu. Det måste ta slut snart...
Massor av kramar från mig