fredag 3 juli 2009

Fredag

Morr´n Morr´n!

Inte så mycket att skriva i dag,vi tömmer huset på skräp och onödigt tjaffs inför försäljningen.....det är så varmt och jag känner att krafterna börjar ta slut...

Igår åkte vi 7 ggr till returpunkten med skräp från svärfars hus,(vårt nya hus),idag ska vi tömma garage,förråd mm härifrån och köra det till nya huset. Därför var vi tvungna att tömma där först....phu...tur P hade hjälp av J för jag kan ej bära tungt..
Poolen var verkligen skönt att svalka sig i går,annars hade vi nog inte orkat!

Så är det här,sorry om jag ej kommenterar så mkt hos er just nu....Kram till alla

6 kommentarer:

engelsson sa...

Oj det låter som svettigt göra..men varje lass för er närmare målet ju..ha det gott i helgen

stina sa...

Vi har åska med regn här idag det kan behövas för att återfå krafterna tills det blir fint igen :)

Skönt att ni får hjälp.

Önskar dig en fin helg/kramizzar Stina

Annelie sa...

Vi vet vännen, vi vet.
Att du har fullt upp och inte orkar och kan engagera dig för mycké i våra bloggar.
Det är lugnt, går nog lite på halvfart hos de flesta verkar det som.
Inte alls många som skriver så jättemycké nu under högsommaren,, de är ju bortresta eller ligger på stranden hela dagarna.
Då finns inte orken sen.

Så som sagt var.. ta´t lugnt, vi vet att du kommer igen sen när allt har lugnat sig för din del.

Kramar Annelie

Madeleine Berglund sa...

Hej! Mycket arbetet för er del, men det leder till något bra. Tänk vad kul att få inreda på nytt. Jag vill inget hellre än att flytta. Jag känner mig så klar med vår lägenhet. Just nu är jag väldigt fokuserad i arbetet att nå mitt mål. Lycka till med huset! Kram Madeleine

Ulrika sa...

Flytta är supertungt.

Jag tänker på vår flytt till vårt hus.
Herregud, jag var så slut när det var klart att jag inte kunde njuta alls.
Tur att den känslan kom senare ;)
Behövde lång vila innan friden kom.

Jag trivs jättebra i mitt hus, och jag tror du kommer att trivas lika bra i ditt.

Och då har du tur... ;)
Kram!

Majken sa...

stackare det är jobbigt att flytta.. & det från 2 hus jue...

Finns det ingen som kan hjälpa till lite.. avlasta dig.. Men jag vet man vill ju gärna vara med & styra lite... ;)

SKÖT OM DIG!