onsdag 8 juli 2009

Onsdag Kväll!

God Kväll alla fina!
Här kommer en liten hälsning från en mycket trött Pia,trött men nöjd är nog mera rättvist sagt :) Fotografen var här i dag,hon fotade i två (!!!!!) timmar så något måste ju ha blivit bra! Hon visade några bilder på sin display på kameran och det såg väldigt bra ut,är så spänd på att få se resultatet!
Efter hon gått och vi käkat middag,så kändes det som om luften gick ur oss hade då önskat att jag hade en sån här att vila i!

Nu har vi ju ingen sådan,så det fick bli sängen med datorn i knäet,kaffe latten på sängbordet och Morris spinnandes bredvid! Inte så dumt det heller! :)

Nu är det vila som gäller i ett par dagar,vila och umgås med lite folk vi gillar känns som vi varit avskärmade från omvärlden ett tag nu...

P ska jobba i natt så han åker till Stockholm snart,då blir dotter V glad att få sova i pappas säng i natt :) Men han kommer hem i morgon eftermiddag i gen,skönt sen kan vi ta helg!

Ha det gott vi höres,kram kram

4 kommentarer:

Jag sa...

Hej vännen
Ja, du behöver lite vila nu tycker jag.
Kram

Annika sa...

Du finns i mina tankar hjärtat! Du förtjänar verkligen att få vila!*puss och kram*

stina sa...

Förstår att du behöver ta igen dig och inte för att skryta ;-) men det är sååå skönt att ligga i en hängmatta. Fick min när jag fyllde 30 och den hänger kvar än....hihi

Så det rekomenderar jag varmt :o)

Men sängen duger bra den med och sällskap har du också.

Ha en fin Torsdag / Kramizz

Madeleine Berglund sa...

Den där hängmattan ser inte bara skön ut, den är ju snygg också med spets på sidorna. Det finns inget härligare än att vila när man är trött.. Tack för dina snälla ord också, det värmer verkligen jätte mycket. Nu är det frukost time! Ha en fin dag! Kram Madeleine