måndag 20 juli 2009

Hello Världen!

Åh vad jag känner mig glad och lycklig i dag! Kroppen värker men vad gör det....inget kan ta bart glädjen i från mig i dag....Är bara så tacksam för mitt liv,min familj,mina vänner!!

Det har varit en tuff vår/försommar,med svärfars bortgång,det var oxå 10 år sedan min egen Pappa gick bort....men det känns som det värsta har lagt sig och vi kommer ännu starkare ur även detta.

Så idag är jag glad,känner mig otroligt lättad över att förråd och garage är tömda! Japp det är klart!! Packade lite här inne från med i går som vi direkt kunde ställa in i skåpen i nya huset...så skönt att kunna göra så!!

Idag ska vi ta det lite lugnare P har jobbat i natt så han får sussa ett tag till,vi ska träffa G sen (svåger C's pappa) underbara G som hjälper oss så mycket hur skulle vi klara oss utan dig?
Ska försöka att handla lite mat oxå....behövs visst alltid!

Ha en fin dag,kram Pia

6 kommentarer:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Halloj!
NU har jag kollat på länken!
Jag knappade in på Hemnat och försökte lägga in länken där....hmmm.
Jätte mysigt! Vilken fin stil du har!

Kram Sanna

Annika sa...

Jag blir så glad av att läsa din blogg! :) Det stämmer verkligen att energi föder energi! Tack för det! Mer energiviare i mitt liv tack! ;) Jag önskar dig en underbar dag! *puss och kram* Tack för kommentaren i min blogg! <3

stina sa...

Hej...jo lilla E är 5 år och har man desutom äldre syskon så tror man att man näst intill är lika gammal :o)

Kanske ni med har samma fenomen hemma hos er ?

Vi bor nu i ett kedjehus med pytte liten tomt. Tanken var att vi skulle mellanlanda här då vi sålde vårat hus för ca tre år sedan för att leta efter annat,

men sen slog lågkonjunkturen in och jag blev både sjukskriven och arbetslös....som är ett kapitel för sig så nu ser allt lite ovist ut, men hoppas det vänder för oss snart :)

Ja visst är det märkligt att man änså kan finna glädje i allt kaos och tråkigheter....annars skulle man bli "knäpp" tror jag. Det finns så mycket att leva för också :o)

Ha en fin dag/Kram Stina

Vicki sa...

Så mysigt att åka till Öland!!

När ska ni flytta in i det nya huset?

Ha det bra,Vicki

Mickis sa...

Härligt att känna sig nöjd fast kroppen värker:-D
Man borde varje dag stanna upp & tänka till. Det finns så mycket man ska va glad och tacksam över... Men när dagarna rullar på glömmer man se det bästa.. Lätt att se alla bekymmer tråkigt nog..
Sköt om dej & sluta aldrig leta guldkorn i tillvaron.. :-D
Kram

Jag sa...

Hej min vän.
Vad glad jag blir när jag läser dagens rader hos dig.
Vi åker o fiskar imorrn så jag läser inte på ett par dagar nu.
KRAM