onsdag 8 juli 2009

Onsdag Morgon! :)

Tjena mitt bena,läget?
Här är vi trötta efter att ha slitit hårt den sista tiden.....men nu mina vänner är det bara några få timmar kvar tills fotografen kommer och fotar huset inför försäljningen....sen efter det ska vi VILA!! :)
För min del återstår det att dammsuga övervåningen samt tvätta golven i hela huset&lite småplock sen klart! P har lite mer kvar än mig,att röja bort det sista i trädgården,han har jobbat i natt men får gå upp vid 10 och sen vila i gen efter fotografen varit här....

Hoppas på att jag kan vara lite mera närvarande här framöver....tack för att ni så troget hänger kvar!
Datorn verkar funka nu,nu är det bara mail vi ej kommer åt,så om någon mailat mig denna veckan så har jag ej kunnat läsa tyvärr....hoppas P kan fixa det i kväll!

Nu duschen,ha det jätte bra! Kram Pia

4 kommentarer:

Annika sa...

Hej hjärtat! Skönt att höra att det går bra för er! :) Vi letar fortfarande efter någonstans att bo. Om du läser min blogg kan du se hur det går! ;) Ha en underbar dag! *puss och kram*

Majken sa...

hoppas det går bra när fotografen kommer...

Ha en fin onsdag..

KRAM

stina sa...

Skönt att det äntligen börjar ta slut med allt plock !

Kram på dig/Stina

Annika sa...

Glömde ju skriva att jag tycker att du har så fint här inne hos dig! :) Hoppas att du får vila upp dig så att du mår bättre imorgon! *puss och kram*