lördag 4 juli 2009

Lördag kväll,inget internet...

Godafton kära du! Har haft fel på internet hela dagen,så jag gör ett inlägg från mobilen för att stilla abstinensen lite :) Vi har även idag kört "överflödiga" saker från vårt hus till det nya,har slängt massa skräp både härifrån men &så från svärfarshus(vårt nya hus). Det känns nu som att vi har läget under kontroll! Underbart! Lite återstår dock men vi kan nog ta det lite lugnare i morgon,kan vara skönt för som det varit nu sista veckan orkar ingen i längden! Vi har slitit i 10-12h/dag i båda husen! Hade vi bara vårt att tänka på hade vi varit klara för länge sen..Kroppen värker & protesterar,behöver en eller två vilodagar när detta är över! Nu ska en mycket trött Pia sova... God natt! Phu vad jobbigt att skriva allt detta från mobilen :) :) :)... Kram

4 kommentarer:

engelsson sa...

Men snälla rara ta inte död på dig..ta o vila massor idag kram

Jag sa...

Hej min bästis. Ja, nu får det ta det lugnt....
Själv har jag bakat bullar idag så nu värker det i fötter o armar.
Kram kram

Annika sa...

Tack för din kommentar i min blogg. Är väldigt lite inloggad på datorn. Ha det bäst! *kram*

Majken sa...

men vad gör man inte när man har internetkrångel.. Jo man tar till mobilen för att inte drabbas av abstinens... ;)

Glöm inte ta hand om PIA oxå..

Kram