torsdag 9 juli 2009

God Morgon alla fina!

Vaknar av att regnet slår mot rutorna denna Torsdag,på ett sätt skönt för då kan man mysa och kura inne i soffan med gott samvete....fast det hade varit skönt med lite sol nu när jag äntligen har tid att sitta i den...ja ja det är inget man kan göra något åt utan bara gilla läget och försöka göra det bästa av det! :)

Idag är det bara dotter V & jag hemma! Sonen S är på StadiumSportscamp denna veckan,J&M sover hos kompisar & P har jobbat i Stockholm i natt så han sover hos Svärmor och M innan han kör till baka hit till Norrköping.....
Just nu håller V på att fixa frukost på sängen till mamma,goa unge! Kaffe kan hon dock inte göra så det fixar jag själv sedan...

Idag ska jag inte göra någoting alls! På sin höjd laga mat! Bara ladda batterierna och njuta av livet! Vad gör du denna Torsdag?

Nu kommer frukosten....mums! Ha det gott,glöm ej att energi föder energi!
Kram Pia

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag laddar också batterierna.

Tar ut en "semesterdag" som jag kallar det. En dag då jag gör noll. Bara vara och göra ingenting.

Eller nu bloggar jag ju, men det är för att jag vill ;)
Kram!

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Halloj!

Vi är redan hemma...hade tänkt åka hem fredag men vi fick lappsjuka av regnet som höll i sig!
Borta bra men hemma bäst! ;)

Ha det gott!

Kram Sanna

Jag sa...

Hej vännen
Tack för att du finns i mitt liv! Det är så skönt att jag kan prata med dig när det är tungt.
Jag saknar dig...

stina sa...

Åhhh...det låter inte fy skam att få frukost p sängen....mysfaktor nr 1 :o)

Vill med ha lite badväder men kanske inte fullt så varmt räcker med en 25 gr *S*

Jo jag försöker hålla mig på "spåret" men ibland är jag nog en energislukare :-/ faller liksom in i dessa dåliga vanor då det finns såååå mycket negativt som tar ens krafter....men så finns det såna som Du !!...som ger av sig själv och fast jag inte har träffat dig känner man din milda positiva utstrålning. Blir så glad när jag tittar in hos dig =D

Sen har vi ju alla dåliga dagar, det är bara mänskligt.

Ha en fin dag du med/Kramizz Stina

Vicki sa...

Har du haft en lugn dag?? Blev det någon god midda?

Har precis gjort en uppdatering från våran utflyktsdag.

Ha det bra,Vicki

engelsson sa...

Hej hej i regnet..här har vi uppehåll..jag sitter o förundras över hur denna dagen bara gled mig ur händerna..inte för att jag klagar..vila e ett måste ibland..kram på dig o ha det fint

Madeleine Berglund sa...

Hej! Det låter mysigt det. Själv har jag fått djävulskt ont i halsen, må fredagen gå undan.. Snart helg, tjooohoooo! Kram Madeleine

Annika sa...

Puss och kram gumman! Massor av kärlek till dig! <3