fredag 28 augusti 2009

Fredag....hallå vart tog den här Veckan vägen??

Yes veckan har sprungit bort,vipps så är det fredag igen! På gott och ont måste jag säga,för jag tycker inte alls jag hunnit/orkat gjort det jag hade tänkt mig här hemma,samtidigt som det är svårt att göra något sålänge vissa rum behöver vara tömda så A kan jobba där....Just nu håller han på med vardagsrummet,som borde bli klart nästa vecka,ska bli så skönt att få det fixat.

Idag har vi som vanligt massa fix att fixa,först till Ford och sätta dit en ny list på bilen som vi tappade på E4:an på väg till Ikea för någon vecka sen :):))) en fika med "vår" H på Ford som varit till en STOR hjälp till oss då P körde av vägen och totalkvaddade vår bil i Januari,ja han har alltid varit snäll och hjälpt oss lite extra! Han blir alltid så glad när man tittar in och snackar lite skit över en kopp kaffe!

Sen ska vi fixa massa annat som jag inte ska trötta ut er med,hämta grejer i gamla huset bla...

Träffa G för den obligatoriska fredags Fikan får inte glömmas:)
Sen i kväll hoppas vi på fredagsmys i Gillestugan!

Ha det gött,tack för att ni lyser upp mitt liv med era goa kommentarer! //Kram Pia

4 kommentarer:

Annika sa...

Låter som om du har dagen och helgen fixad! ;) Själv ska jag packa idag! Sätter mig på tåget imorgon eftermiddag för att åka upp till Umeå igen. Dina kommentarer i min blogg värmer oxå väldigt mycket! :) Ha en underbar dag och helg min vän! Lovar att försöka uppdatera bloggen under min resa upp till Norrland! ;) Ha det bäst! *kram*

mickis sa...

Hejsan!

Låter som en toppen fredag Pia & det hoppas jag verkligen att du får...

Om ngr veckor kommer du kunna njuta av ett klart & rent hus förhoppningsvis..

Sköt om dig & njut av fredagen...

Nu blir det fredagsmys...

Kram

Jag sa...

Hej min vän
Hoppas du mår lite bättre nu än vad du gjorde i morse. Jag är helt slut.
Kram

stina sa...

Låter mysig att få mysa i den fina gillestugan :O)

Jo, jo bilar minnsan,,,,hehe

Ha en fin helg/Kram Stina