torsdag 6 augusti 2009

Torsdag!

Dagen D är här i kväll och i morgon är det visning av vårt hus! Känns kul att det äntligen händer något!
Lite läskigt att främmande människor ska "granska" vårt hem,har bett min käre granne att hålla ett öga på vilka som kommer,finns ju alltid sånna som kommer av ren nyfikenhet....men det får jag reda på i såfall! hehe ;)

Själva tar vi med oss barn och Morris och sover från och med nu i nya huset! Visserligen på madrasser i vardagsrummet tror jag det får bli,har inte varit där sen i måndags så jag vet ej hur långt snickaren/målaren kommit men tror ej han hunnit så lång iallafall....även om jag skulle vilja det !!

Så jag kommer vara utan internet en tid nu,men återkommer självklart så fort jag får chansen!

Ha det gott mina vänner,vi hörs! Kram Pia

5 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Vad spännande med visning!!! Spännande också att få sova i det nya huset trots att det är madrasser på golvet. ;) Hoppas lilla kissen kan sova sött också. Ha en fin dag! Kram Madeleine

stina sa...

Jo jag vet varför det biter mig bara på ett av benen.....det är där jag hade den stora proppen så

Då hade vi varit två med panik !!! *ler*

Ja, du....det räcker tydligen med att ha en blogg också....som grannarna (som vi ej känner) letat reda på.
Snacka om nyfiket, eller smickrande... ;).... :o-
Vi blir värsta lokala kändisarna....hahaha

Ha det så gott med familjen i kväll då =D
Och jag hoppas du återkommer snart igen.

kram Stina

Annelie sa...

Hej min goa vän, jag har skrivit ett litet inlägg och förklarat mig varför jag inte bloggar just nu.

Lycka till med husvisningen..

Stor kram Annelie

Jag sa...

Ja vännen, det finns ju de som bara kommer av nyfikenhet men då får de se hur fint ni har. Jag hoppas allt kommer att gå så smidigt som möjligt för er. Saknar dig...

engelsson sa...

Va kul med visning..ja nyfikna kan man ju inte helt slippa..trist sånt..ha det nu så fint..men du madrasser på golvet..med din värk..ajabaja..kram